Introduce yourself - czyli stosowne przedstawienie się polskiej społeczności :)

in #polish7 years ago

Hej Steemianie,

jestem na platformie już od prawie dwóch lat (z małą przerwą) ale dopiero od niedawna piszę w języku ojczystym i winna Wam jestem piękne, polskie "dzień dobry". 

A więc DZIEŃ DOBRY, jestem Daria, mam 32 lata i niezmiernie się cieszę, że powstał polish tag gdzie będę mogła się z Wami dzielić moimi małymi miłościami, których na co dzień doświadczam... i o których będą mogła tutaj pisać: 

  • miłością do moich córek czyli macierzyństwo widziane moimi oczami
  • miłością do dekorowania i urządzania wnętrz oraz projektów DIY - tego będzie najwięcej :) 
  • miłością do podróżowania gdziekolwiek się da - jestem prawdziwą powsinogą! 
  • miłością do zdrowego odżywiania i walki z Hashimoto - mam na tym punkcie ostatnio bzika 
  • miłością do mojej pracy - jestem szczęśliwą i spełnioną "hotelarką"- prowadzę trzygwiazdkowy hotel
  • miłością do kobiecych projektów biznesowych - wspólnie z siostrą tworzymy projekt "Sisters & Flowers" 
  • miłością do organizowania różnego rodzaju imprez i eventów   
  • i w końcu miłością do mojego męża, zawodowego kolarza, któremu uwielbiam kibicować i za którym pojechałabym wszędzie - gdyby tylko chciał mnie zabrać :)

Poza tym chciałabym wprowadzić tutaj trochę więcej żeńskiego pierwiastka bo nadal nas kobitek za mało a tematów takich "poważnych i skomplikowanych" jakoś tak za dużo... 

A więc Drodzy Rodacy (jejku jak to poważnie brzmi...), super, że jesteście bo powiem szczerze, że do tej pory zawsze bardzo miło się pisało do całego świata ale odkąd jest "polish" tag czuję się, tak po prostu, JAK W DOMU... 

Miłego Wieczoru Wszystkim i do Usłyszenia!

Daria 

Sort:  

Witam !

Również witam ;)

you are soo cute
all the best dear

Oczywiście, Daria, jesteś Jackiem wielu zawodów i panem niektórych. Pochwalam upór, który wkładasz w swoją pracę. dobra robota.

Thank You :)

Wow , dzień dobry 😘 aż miło patrzeć na tak zaradna i piękna kobietę. Na pewno zostanę tu na dłużej ❤️💕

Wow dziękuję za tak miłe słowa :) Ja również pozwoliłam sobie zajrzeć na Twój profil i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba Twoja biżuteria - podziwiam za talent tworzenia tak pięknych rzeczy!

Jesteś na platformie od dwóch lat ? Hmmm. Mimo wszystko witam

matematyka nigdy nie była moją dobrą stroną :) Dokładnie 1,5 roku :) Ale jak to kobieta skrótami idzie i liczy 2016-2018 = dwa lata hehe. Również witam :)

w dodatku napisałaś "od prawie dwóch lat", a ja myślałem że steemit powstał w 2017 i z tąd ten mój glupi komentarz

Nie ma sprawy, pisząc post sama musiałam sprawdzić ile to już czasu bo straciłam rachubę :)

Witam na platformie. Jeśli interesujesz się architekturą wnętrz zapraszam również pod tag #pl-architektura ;)

Ooo dzięki, na pewno będę często zaglądała! Fajnie, że powstał taki tag!

No to dzień dobry! Napisałaś, że pałasz miłością do podróżowania gdziekolwiek się da :) Zacnie. Zapraszam w takim razie na Dolny Śląsk i do śledzenia moich wpisów @crypaf. Poza tym liczę na to, że będą pojawiały się ciekawe wpisy na Twoim profilu. Fotki naprawdę fajne. Miło Cię poznać. Pozdrawiam serdecznie!

Super! Na pewno będę śledziła :) Na Dolnym Śląsku jestem bardzo często - z racji tego, że rodzina mojego męża tam mieszka. Zagrodno, Jawor, Modlikowice no i Zamek w Grodźcu, który odwiedzam za każdym razem jak tam jestem. Nie wspomnę już o Złotoryi gdzie co roku mocno kibicuje mężowi podczas Grodów Piastowskich :) Zdaje sobie sprawę, że to jedynie zalążek pięknych miejsc Dolnego Śląska dlatego ciekawa jestem co jeszcze polecasz :) DSC_1510.JPG

Oficjalne przedstawienie się i oficjalne przywitanie :)
Witaj i fajnie, że wróciłaś :)

Dzięki, również się cieszę :)

witaj Dario z tyloma milosciami do roznych rzeczy i ludzi!Zapowiada sie interesujaco, zwlaszcza ze wiele z Twoich pasji pokrywa sie z moimi!

Super, bardzo się cieszę bo własnie fajnie byłoby się tutaj wymieniać doświadczeniami w przeróżnych dziedzinach - coś czuje, że samo pisanie stanie się znowu moją kolejną miłością :) Pozdrowienia z Polski

Hey there sister of Natalie Portman Animal Cracker, I'm Oatmeal Joey, and you are beautiful and smart and nice baby.

Thx but Natalie Portman? Really?Never heard it before but it's really nice of you to think so. Cheers from Poland :)

Yes, and welcome and please take care.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60085.46
ETH 2416.33
USDT 1.00
SBD 2.43