Sort:  

Zdarza mi się czasami też zawiesić na DTube podczas uploadu. Jednak biorę poprawkę na fakt, że to dopiero dziecko na początku drogi i może być kapryśne. Bardzo pomocny bywa w takich sytuacjach serwer Discord gdzie nie tylko dostaniesz wsparcie, ale tez można promować swoje filmy :)

Dzięki, zajrzę zatem. :)

A próbowałeś na innej przeglądarce? Ja tak miałem z dsoundem. Próbowałem 20 razy wrzucić coś na Chrome i nic. Ciągle jakiś błąd wyskakiwał. Ostatnio spróbowałem jednak na Mozilli i żadnych błędów.

Na to nie wpadłem. Faktycznie używam Chrome. Zobaczę z Firefoxa w takim razie choć, gdyby to się okazało rozwiązaniem, to by było dziwne. :) Ale dzięki, spróbuję. :)

Odkryłem, że jednym z problemów blokujących możliwość poprawnego dodania filmu, jest użycie polskich znaków w tagach.
To tak do wiadomości innych zmagających się z tym problemem.

A sprawdzałeś swój bandwith na dany moment jak Ci mówiłem wcześniej? Jeśli masz czerwone to oznacza, że wytraciłeś lub jest "recharging" całej sieci i wtedy możesz lub nie zrobić upload do sieci. Pamiętaj, że to jest oparte na technologi blockchain, a jak są pliki rozprzestrzeniane w tej technologi to sobie poczytaj dokładniej i wtedy jest więcej jak możliwe, że zaczniesz czaić dlaczego mogą się takie problemy pojawiać :) Nie ma co narzekać. Osobiście jeszcze nie miałem większych problemów. Jeśli nie idzie to wtedy próbuje później lub robie upload i robię "submit" jak się pojawi bandwith na zielono i nie ma bata na Mariole żeby nie poszło...

No widzisz a ja tak fajnie nie mam. Owszem sprawdzam bandwith i jest ok a mimo to tak się dzieje u mnie.

Niestety ja mam cały czas "błąd przy zatwierdzeniu blockchain"...

Sprawdzaj zawsze przed kliknieciem w "submit" czy tam nie wiem jak to po polsku jest "wyslij" ta strone -> https://steemd.com/@zwora po lewej musi byc "bandwith" na zielono. Jesli jest na czerwono to nie wstawisz zadnego posta.

Mam ten sam problem , bandwith mam zielony , 99.8% , i nie mogę nic wrzucić. Nie pokazuje mi też $ pod filmami mimo ze mam like i kiedyś były . Nie wiem czy nie złamałem może jakiegoś regulaminu , bo wygląda jak bym mial zablokowane wstawianie filmów i zarobek z innych.

Mógłbyś szerzej opisać co to znaczy ten $. Mnie to wyskakuje i leżę :(

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63607.88
ETH 2506.13
USDT 1.00
SBD 2.59