You are viewing a single comment's thread from:

RE: Z cyklu "podróżuj ze mną" czyli ja i mój Steemit'owy gadżet nad polskim morzem! - projekt DIY! (#konkurs)

in #polish6 years ago

Steemitowy kapelusz bardzo ciekawy - mnie interesuje reakcja ludzi i chciałbym widzieć i słyszeć ich myśli - Steemit? O co chodzi.

  • hej zobacz Steemit, czy to jakaś firma
  • pewnie jakaś nowa
  • nie słyszałam
  • trzeba będzie sprawdzić
    Czy mogło to tak wyglądać. Bardzo prawdopodobne. Chodząca reklama naszej platformy, brawo, może dzięki temu będą nowi steemici.
    W Ustce niestety nie byłem, ale zwiedziłem inne mniejsze Bałtyckie plaże.
    Pozdrawiam.
Sort:  

Bardzo fajnie to przedstawiłeś @shogunma! Takie właśnie reakcje chciałam wywołać! Lekkie zaciekawienie, konsternacja i wywiad na google - co to właściwie jest Steemit! :)

To było moje pierwsze wrażenie jak zobaczyłem ten kapelusz. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66824.20
ETH 3503.41
USDT 1.00
SBD 2.62