You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pewnej Starszej Pani zrobiło się bardzo miło... DWA TYGODNIE EKSTREMALNEJ METAMORFOZY SYPIALNI - TemaTYgodnia, temat nr 3

in #polish6 years ago

Najważniejsze aby babcia odnalazła się w nowym otoczeniu i jeżeli zaakceptowała zmiany to możecie być szczęśliwi jeszcze bardziej niż wasza babcia. Nic tak nie cieszy jak sprawienie drugiej osobie radości.
Jak odwiedzam swoją mamę to za każdym razem przeprowadzam mały remoncik u niej. Robiłem podłogę w jednym pokoju, remontowałem kuchnię, korytarz i łazienkę.
Kładłem też nowe rury do kanalizacji kując podłogę w kuchni i korytarzu. Udało mi się także wybetonować miejsce przed domem gdzie przesiadujemy i grillujemy.
Jest jeszcze wiele innych drobnych prac i wierz mi, że sprawia mi tą ogromną radość jak widzę jej zadowolenie. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68208.95
ETH 3894.97
USDT 1.00
SBD 3.69