You are viewing a single comment's thread from:

RE: FAQ dla zupełnie początkujących użytkowników Steemit.

in #polish7 years ago

Przeczytałem już wiele poradników.
Ten już przeczytałem i jeszcze muszę zagłębić się w odnośniki aby dowiedzieć się więcej.
Bardzo dobro robota. Nie wiem jeszcze co się dzieje z upvotowniem postów, które mają więcej niż 7 dni. Co się dzieję z oddanymi głosami pod takim postem.
Zamierzam śledzić Twoje posty i POZDRAWIAM z Kalisza.

Sort:  

Moim zdaniem nie warto głosować na posty starsze niż 6 dni. Bo autor dostaje wynagrodzenie tylko jeśli post ma max. 6 dni i 12h. Warto więc taki głos oddać na coś nowszego.
Pozdrawiam aktualnie z Śląska ale Kalisz to bliskie mi miasto bo to moje rodzinne strony.

Witam,
zaczynam przygodę ze Steemit. Dużo dowiedziałem się z tego posta, ale jeszcze sporo muszę doczytać. Dzięki za przekazanie wiedzy. Widzę, że sporo ludzi głosuje na swoje posty. Czy głosowanie na swoje posty podnosi reputację lub wartość konta? Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77