Parę słów o mnie. Post konkursowy #pl-blog Organizowany przez @rozku.

in #polish6 years ago (edited)

Parę słów o mnie. Czasami ciężko jest pisać na forum o sobie, ale ja akurat nie mam tego problemu. Przypomina mi się konkurs organizowany przez @sisters - abecadło mojego życia. Był to bardzo fajny pomysł i cieszę się, że Ty także zaczynasz organizować konkursy. Bardzo dobrze świadczy to o Tobie oraz widać, że nasza społeczność rozwija się.

2.png

PARĘ SŁÓW O MNIE

  • Utwór mojego życia to niełatwa odpowiedź na to pytanie, ale wychowałem się na fali utworów Italo Disco i za młodych lat prowadziłem przez jakiś czas dyskoteki, więc utwór, który jest ze mną przez cały czas to

Baby's Gang Feat. Boney M - Happy Song


Teledyski tamtych czasów były bardzo statyczne - no cóż takie czasy.

  • To, co zawsze muszę mieć w lodówce to są konkretnie kostki lodu - bardziej w zamrażalniku. Nie wyobrażam sobie gdy latem podczas upałów i nie tylko nie miałbym zamrożonej wody dla ochłodzenia napojów.

1.jpg

  • Podróżowanie to dla mnie niezbyt ważna sprawa, no niestety jestem zatwardziałym zwolennikiem przebywania w swoich ulubionych miejscach, wśród przyjaciół i rodziny, na działce. Zaraz, zaraz, przecież podróżuje - wyjeżdżam na wędkowanie :)
    Jeżeli małżonka zakomunikuje mi, że gdzieś wyjeżdżamy, to wtedy bez problemów i oporów jadę z nią. Nie zamierzam z uwagi na swoją ułomność podróżniczą ograniczać jej chęci zwiedzania.

3.jpg

To właśnie ja ze swoim przyjacielem byliśmy twórcami piramid. Wszyscy to pomijają.

  • Film, z którego nigdy nie wyrosnę to wszystkim znana trylogia sąsiadów a zarazem odwiecznych wrogów Kargula i Pawlaka. Żaden inny film nie rozbawi mnie jak po raz kolejny oglądam znane już sceny.

4.jpg

  • Gdy mi smutno, to mam na to swoje lekarstwo, a jest nim po prostu myślenie o tym, że ten krótkotrwały smutek wreszcie minie. Myślami jestem w przyszłości i widzę jeszcze przed sobą wiele wspaniałych chwil.

  • Książka, która zmieniła moje życie to oczywiście ELEMENTARZ i znane Ala ma kota.
    Jest to moja pierwsza książka dzięki której poznawałem litery.

5.jpg

  • Mam ciarki, gdy jadę samochodem po naszych drogach. To co na nich się dzieje przechodzi nasze wyobrażenia. Nieostrożni i brawurowi kierowcy i piesi, którzy nie oglądając się na boki wychodzą nieoczekiwanie na jezdnię.

6.png

STOP wszystkim wariatom.

  • Nie wyobrażam sobie wypoczynku bez mojej rodziny, bliskich z którymi chcę spędzić jak najwięcej czasu
  • Mój dom marzeń to obecny dom, wiele nie potrzebuje i to co mam sprawia mi ogromne zadowolenie i spełnienie. Kochająca żona - chyba?, dwójka synów i czwórka wnucząt.
    To co najważniejsze to mam w zasięgu ręki.

  • Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem to bolesne doświadczenie którego nie doświadczyłem. Tak w życiu moim ułożyło się, że wszyscy moi bliscy z rodziny i z poza niej są cały czas ze mną, więc nie mam w tej kwestii żadnych przykrych doświadczeń.

  • Mój szacunek wzbudza zdrowe podejście ludzi do życia, każdy człowiek nie będący wilkiem dla innych jest wart szacunku. Całe szczęście takich ludzi jest sporo.
    Tak jak na STEEMIT :)

  • Góry są dla mnie miejscem, które każdy powinien chociaż raz w życiu zobaczyć i to z jakiegoś chociaż niewielkiego wzniesienia. Mnie zaciągnęła na Kasprowy moja małżonka, której z całego serca dziękuję.

7.jpg

  • Marzenie, które jeszcze przede mną, to przeżyć swoje życie wśród bliskich.

  • Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak trzy dni temu szykując lody na poobiednie orzeźwienie zapytałem się kuzyna - robię lody chcesz? Kuzyn mało z krzesła nie spadł, zapytał się - poważnie? to ja chcę. Niezły ubaw z tego był.
    Lodów nie jadł, bo nie lubi, o czym wiem, ale grzeczność wymagała aby zapytać go.

8.jpg

  • Najprzyjemniejszy zapach to u kobiety perfumy Christian Dior - J`adore, które kupuję małżonce, natomiast ja używam Christian Dior - Fahrenheit. Uwielbiam te zapachy, do tego stopniu, że w samochodzie także kupuje kosmetyki a zapachu Fahrenheit.

  • Chciałbym aby ze świata zniknęło wszelkie zło, które czyni człowiek innemu człowiekowi. Nie potrafię zrozumieć podłości człowieka do innych. Największym drapieżnikiem na świecie jest człowiek, który jest najbardziej inteligentnym stworzeniem jakie znamy, a mimo to nie potrafi tego pozytywnie wykorzystać.

  • Mój najważniejszy dzień jak dotąd to oczywiście narodziny dzieci. Niezapomniane wydarzenia w życiu każdego człowieka.

9.jpg

Kilka fotek z pixabay

Dzięki @rozku, fajnie się pisało. POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE.

Sort:  

"Mój dom marzeń to obecny dom" cudownie to brzmi. Gratuluje.
Świetna jest ta zabawa u @rozku:D

Zgadza się dość przyjemnie się piszę, ale zajęło mi to trzy godziny. Wydaje się takie łatwe. Pozdrawiam i czekam na wpis.

I bardzo fajnie się czytało! Wspaniale napisałeś o sobie:)

“Elementarz” czytam obecnie z moja córeczka. Bardzo sobie obydwie chwalimy tę lekturę.

Dziękuję ślicznie. Czy będzie Twój wpis? Długo nic - odpoczynek?
Pozdrawiam.

Tak. Dokładnie:) Mamy mini wakacje więc nie miałam szansy by działać w kuchni.

A na pytania @rozku odpowiadam tymczasowo w myślach. Może uda mi sie skolekcjonować i zrobić post.

Już napisałam!

Już lecę obejrzeć, a następnie wskakuje do basenu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51