Uaa promowanie marki na Instagramie.

in #polish5 years ago

joynew_900x.jpg
Posiadam Instagrama, choć niewiele osób mogłoby się tego po mnie spodziewać. Nigdy nie przepadałam szczególnie za wrzucaniem swoich zdjęć na tego typu (czy jakiegokolwiek typu) portale ( i sztuką też nie zajmuję się na tyle często by to wstawiać) - jednak kiedyś polecił mi to kolega który przez chwilę zajmował się promocją firm, także uznałam że mogę sobie założyć.

Nie będę ukrywać - nie rozwinęło się to jakoś szczególnie,a nawet prawie wcale, z racji (niestety) niskiego zaangażowania.

A dziś, pod jednym zdjęciem taki typek mi tak skomentował, że podoba mu się zawartość mego profilu, i by chciał współpracy.

No to ja to najpierw konsultuję z kilkoma osobami (w tym @barreloflaughs którego opinia była dla mnie bardzo wartościowa) a potem piszę.

Dowiedziałam się, że jego strona funkcjonuje od tego roku, i dochód ze sprzedaży przeznacza na różne akcje mające na celu ratowanie oceanu (za każdym razem inna).

No i nie ukrywam, fajna idea, wzbudziło to nieco mój podziw ( i w ogóle uaa promowanie marki) podjarałam się tym i w ogóle.

Tenże koleżka podał mi kod rabatowy i zapewnienie o bezpłatnej wysyłce na cały świat, wyrażając nadzieję na współpracę.

Fajnie i w ogóle, tylko nadal bym musiała dołożyć do tego i zastanawiam się czy mi się opłaca. Z drugiej strony korzyści nie byłyby tylko z rzeczy za pół darmo, ale prawdopodobnie dałoby to jakiś fajny zastrzyk dla mojego konta, i możu bym próbowała dalej z tymi promocjami.

Więc zadam wam odwieczne pytanie - Opłaca się, czy się nie opłaca?

Tu link do sklepu jeśli ktoś jest ciekawy:

https://savethedeep.com/

Sort:  

Podzielam zdanie @gtg, dość często otrzymuję podobne propozycje współpracy od podobnych gości, gdzie zapłatą za promocję wątpliwej jakości produktów będzie możliwość ich kupna po promocyjnej cenie. Jest o nic więcej jak forma naciągania.
Ty promujesz ich sklep i w promocji za połowę ceny kupujesz koszulkę, ktora jest wyceniona w tym sklepie na około 40 USD, czyli kupujesz od niego produkt za 20 USD, czy uważasz, że on nie zarabia jeszcze prowizji z tych 20 USD?

No, rzeczywiście sobie to odpuszczę😂Dziękuję.☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93