Dzienna dawka Japońskiego #14

in #polish5 years ago

Jezuu, nareszcie. Ta przerwa świąteczna to jest wybawienie. Tak sobie zdałam sprawę z tego, że jak w gimnazjum się miało 7 godzin, w tym matematykę, chemię i 2 polskie, to już był ciężki dzień, a teraz to się idzie w taki dzień jeszcze z uśmiechem na twarzy, że dzisiaj to praktycznie wolne xd.
Już tak się dzisiaj zastanawiałam, jak dobrze wykorzystać te prawie 2 tygodnie. To jest niemalże presja, żeby dobrze spędzić ten czas. Żeby odpocząć, ale jednocześnie zrobić sporo dobrego, żeby robić konstruktywne rzeczy, które będą niosły za sobą rzeczywiste korzyści.

Nie wiem, wydaje mi się że ogólnie robienie paznokci hybrydowych to jest spoko biznes. Bo taki nie za wymagający, szybko się nauczysz, i pieniądze takie nawet nawet, także może bym się skusiła teraz na jakąś praktykę w tym kierunku.

Zarejestrowałam się też niedawno na kilku takich stronkach z płatnymi ankietami, oczywiście pełna zapału i w ogóle, ale teraz myślę, że ciężko rzeczywiście coś z tego uzbierać, i raczej gdy ktoś ma już pracę, i nie potrzebuje pieniędzy jakoś bardzo dramatycznie, to nie są to kwoty za które warto poświęcać swój czas. Ale to tylko wstępna ocena, być może po dłuższym czasie moja opinia się zmieni.

Ale to jest niesamowite, że gdy jestem w szkole to mogę wstać o 7 i być zmęczona już o 17, podczas, gdy w dni wolne wstaję np o 8, i teraz, gdy jest już po północy, nie czuję za bardzo zmęczenia. Może to przez tłumy, czy coś.

Japonia - Nihon

Japończyk - Nihonjin

Japoński - Nihongo

Polska - Pōrando

Polak - Pōrandojin

Polski - Pōrandogo

I zaczęłam to ,,Mirai nikki'' no, i powiem wam, że pierwsze wrażenie jest mylne. Chyba jestem na ok 9 odcinku, i już zaczynam dostrzegać jakiś potencjał. Tylko 1 odcinek był taki mdły i o niczym, bo w drugim to już coś było. Motyw z pamiętnikami przyszłości jest dość ciekawy, no i wiadomo, klasyk w krwawych anime raczej w 99/100 przypadków mi się spodoba. Powszechna opinia o tym anime jest bardzo dobra, i też nie widzę powodu by swoim głosem ją jakoś zaniżać. Powiedziałabym jak narazie że takie 7/10, dość przyjemnie się ogląda, nie jest ani z tych lekkich, ani wymagających.

Ps. Powierzę wam teraz odkrycie mojego życia które dokonało się ok 2 miesięcy temu - kanał ,,Melon pan'' na youtube.

Pozdrawiam!

Sort:  

Zawsze myślałem, że japonia to Nippon :D

Co do "zarabiania" w internecie, to ściemy - pada to szybciej niż ustawa przewiduje

Ja też właśnie tak długo myślałam, nie wiem skąd to się wzięło, a co do zarabiania w internecie, twoja opinia niestety jest bardzo prawdopodobna :(

Ewentualnie napisz co lubisz robić, to może coś się znajdzie. Natomiast wszelkie klikanie w ankiety, reklamy ... no słabo działa ;)

No w tym problem, że głównie rysowanie i ogólnie rękodzieło. I dobrze mi to idzie, tylko jest co coś w czym raczej ciężko znaleźć odbiorców, i pochłania bardzo dużo czasu.

Ciężko mi powiedzieć, hm

  • Na pewno powinnaś budować portfolio jeśli chcesz iść w kierunku grafiki (np. na DeviantArt)
  • Możesz wrzucać swoje prace na Steem, może ktoś doceni :P
  • Możesz poszukać projektów Open Source i Utopian by płacił
  • Możesz zrobić własną stronę internetową z pracami i podrzucić link do dotacji (np. Lightning Network -> Tippin.me) i ktoś może przeleje parę dolarów

Próbuj - masz dużo wolnego czasu aktualnie :P

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62579.42
ETH 3010.71
USDT 1.00
SBD 3.42