Przestań mówić "Kocham Cię"steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago


źródło

Przestań mówić, że cię kocham. poważnie to najgorsze słowo używane na planecie Ziemia. miło jest powiedzieć komuś, ale mi powiedzieć. Czy naprawdę wielu ludzi mówi, dlaczego jest to wygodne, ale powiedz mi, czy tak naprawdę to reporter zapytał starszą parę, jak się spotkaliście przez 65 lat, reakcja kobiety mnie zaskoczyła. powiedziała, że ​​narodziliśmy się w tym czasie, że jeśli coś się popsuło, to naprawiliśmy, nie wyrzucajmy jej, słysząc jej słowa, zatrzymałem się na sekundę nie więcej niż na sekundę, ponieważ uświadomiłem sobie, że to, co ludzie nazywają miłością dzisiaj, nie kocha w ogóle to posiadanie. i nie być cynicznym, ale myślę, że większość ludzi z naszego pokolenia nie zna różnicy, więc jeśli jesteś zdezorientowany,
przestań mówić, że kocham cię nawet nie ustalasz ust, żeby wydać dźwięk. chcę poznać różnicę między miłością a posiadaniem, więc zostań tam, abym wyjaśnił. w przeciwieństwie do powszechnie znanej prawdziwej miłości nie jest ślepa ma wizję 20/20, a związek miłości nie jest 50/50. to 100/100 to całkowite zaangażowanie. nie jest to wymiana ani równoważenie. są wszystkie ciasteczka na stole całe twoje serce i to wszystko. nie wpadnij w pułapkę, miłość mówi, że chcę, abyś był szczęśliwy.

Posiadanie mówi: chcę, żebyś był szczęśliwy. ponieważ ponieważ posiadanie jest dosłownie przeciwieństwem miłości i twojego innego imienia, to także miłość wampira ma również pseudonim.

Rozumie zrozumienie i zaangażowanie, gdy posiadanie mówi: miłość mówi, że my. posiadanie jest miłością w klatce, a posiadanie morza chce kontrolować miłość chce uwolnić. posiadanie chce zostać miłością chce być w posiadaniu otrzymuje pokwitowania, aby pamiętać, że twoje dobre uczynki nie pozostawiają punktów, ale pamiętaj, że jesteśmy w tym samym zespole. posiadanie pozostawia serce ciężka miłość zmiękcza ci posiadanie zabiera kwiaty z ziemi, ale kocham podlewanie.

Posiadanie chce ukryć miłość jest wrażliwa, a odsłonięte posiadanie widzi miłość ciała widzę, że miłość duszy polega na tym, że proces kontroluje kierunek posiadania posiadania chce wygrać walkę miłość chce zdobyć połączenie posiadanie jest pełne ciemności miłość z posiadaniem światła słonecznego mówi:
kto ma rację, mówi, że to prawda. miłość nie jest spoconymi dłońmi ani bijącym sercem, nie jest kolejnym spokojnym strzałem. posiadanie niszczy tych, którzy go dotykają miłość leczy wszystko, co go utrzymuje, jest sfałszowane miłość jest jedyną prawdą posiadanie znika miłość jest wieczna, ponieważ jest absolutna, ale nic nie wygląda idealnie, dopóki miłość nie będzie musiała być karmiona codzienną dawką przebaczenia rozumienie nie tylko tych pustych słów powiedziany.

Więc czy chcesz pozostać silnym w trudnych czasach i wybrać miłość każdego dnia i czy chcesz naprawić rzeczy, które są zepsute i nie tylko je wyrzucić? Tak, powiedziałeś tak, obiecuję, że twoja miłość będzie trwać całe życie. a każdy dzień będzie wyglądał zupełnie nowiutko. po prostu wyświadcz mi przysługę, szanuj słowo "miłość". i po prostu powiedz to dla tych, których naprawdę kochasz.

Jeśli podobało ci się czytanie tego postu, zostaw sprawę na głos.
Daj mi znać swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej
Dziękuję za przeczytanie mojego wpisu na blogu

Chodź za mną
steemit: https://steemit.com/@shadywix
twitter: https://twitter.com/ShadyWix?lang=en
instagram: https://www.instagram.com/shady_wix/

Sort:  

Co sądzisz o popularnej wśród Polaków tradycji zażółcania gęślej jaźni? Tradycja ta wywodzi się z tej samej co spędzanie Świąt Wielkiej Nocy przy stole z powyłamywanymi nogami podczas gdy za oknem chrząszcz brzmi w trzcinie. Warto pamiętać, że do każdego posiłku w Polsce warto nakryć dodatkowe naczynia dla zagubionego Saszy, co może iść suchą szosą.

Tak rafalski, masz absolutną rację. Dziękuję za przeczytanie i przekazanie ważnego czasu na moim blogu. Dziękuję Ci.

Nie zrozumiales ani slowa z tego co napisalem.

Ja też nie, ale dziękuje za długą wypowiedz ;)

Witaj Rafalski, chcę cię zapytać, dlaczego właśnie ogłaszasz mój post? Pierwotnie został napisany przeze mnie i nie ma żadnego plagiatu w moim poście. To jest oryginalna treść. Proszę, proszę, brat, odepchnij mój post. Ma naprawdę dobrą treść.

Witaj Shadywix, ponieważ — zaczął znów rycerz — jeśli miłować ciężko, to nie miłować ciężej jeszcze, bo kogóż bez kochania nasyci rozkosz, sława, bogactwa, wonności lub klejnoty? Kto kochanej nie powie: „Wolę cię niźli królestwo, niźli sceptr, niźli zdrowie, niźli długi wiek?..." A ponieważ każdy chętnie by oddał życie za kochanie, tedy kochanie więcej jest warte od życia...

Witaj rafalski, Dlaczego ciągle zgłaszasz swój post? Czy są jakieś błędy, które zrobiłem na moich blogach? Czy jest coś, co mogę poprawić na swoim blogu? Daj mi znać. Proszę, brat odflaskuj moje posty. Piszę oryginalne treści.

Chętnie bym zostawił głos, ale o ile post (zamysł) jest bardzo fajny, o tyle jego napisanie ... musisz poprawić, ja na to nie dam głosu, bo fatalnie się czyta.

I jak możesz - to zrób to, jutro sprawdzę pod wieczór

W porządku fervi, poprawię swoje umiejętności pisania w najbliższym poście na blogu. Dziękuję za sprawdzenie moich błędów i bardzo dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.

Twój post został podbity głosem @sp-group kurator @michalx2008x

Congratulations @shadywix! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Czy naprawdę wielu ludzi mówi, dlaczego jest to wygodne, ale powiedz mi, czy tak naprawdę to reporter zapytał starszą parę, jak się spotkaliście przez 65 lat, reakcja kobiety mnie zaskoczyła.

Nie publikuj tekstów po polsku. To osobliwe dziwadła - coś pomiędzy spamem a złym snem grafomana.
Jest to zbyt trudny język, aby korzystać z automatycznych tłumaczy.

Oto film, z którego pobrane i prztełumaczone translatorem zostały napisy:
Stop saying "I love you". Kanał Prince Ea.

Pierwotnie został napisany przeze mnie i nie ma żadnego plagiatu w moim poście.

Bardzo brzydko jest kłamać.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62513.70
ETH 2949.39
USDT 1.00
SBD 3.60