Militarnie #1 Początki moich zainteresowań - Airsoft, strzelectwo i wiele więcej

in #polish7 years ago

          Witam #Polish! Jest to mój pierwszy post na portalu steemit w którym chciałbym zaszczepić w was zainteresowanie szeroko pojętą tematyką militarną, strzelecką oraz airsoftową (Air soft gun). W pierwszym poście będę chciał wam opowiedzieć o tym jak to się u mnie zaczęło i obalić pewien mit związany z airsoftem.  

        A więc zalążki historii związanej z tą tematyką sięgają wczesnych lat dziecięcych gdy to mój ojciec zabierał mnie na różne 2 wojenne inscenizacje i jak to z boku przyglądałem się filmom dokumentalnym o wojnie. Już wtedy wiedziałem ,że chciałbym robić coś w tym kierunku. Niestety jak to już w życiu bywa plany się zmieniają i obrałem trochę inną drogę zawodową niż wojsko. Po ponad 10 latach, na początku 2016 roku rozpocząłem w swoją działalność w środowisku airsoftowym, i tu postaram się obalić pierwszy mit. Mianowicie aby rozpocząć swoją zabawę i dobrze się bawić trzeba dysponować 4 cyfrową kwotą. – Totalna bujda!    

        Moją pierwszą repliką była bardzo popularna cyma 028 którą kupiłem za 300 złotych, dodatkowo demobilowe balistyczne gogle firmy ESS używane przez armie na całym świecie (70 złotych), brytyjski mundur MTP (60 złotych), włożyłem buty trekkingowe addidasa i pobiegłem na swoją pierwszą strzelankę. Tam zostałem przyjęty z otwartymi rękoma i nawiązałem nowe przyjaźnie, mimo nie sprzyjających warunków pogodowych i swojego nie ogarnięcia wspominam tę rozgrywkę jako jedną z najlepszych.      

                                                        

        Po dwóch miesiącach zostałem jednym z administratorów największej juniorskiej grupy w Polsce, w tym czasie organizowałem małe i średnie wydarzenia na skale Krakowa i Małopolski oraz uczestniczyłem w ogólnopolskim evencie ASG - Operacja Europa. W równoległym czasie rekonstruowałem JWK ( Jednostkę Wojskową Komandosów z Lublińca), uczestniczyłem w stoiskach promujących airsoft wśród młodzieży i Grałem wraz z Wielką Orkiestrą świątecznej Pomocy, uczestniczyłem w kursach z krav magi; strzelectwa bojowego; strzelectwa statycznego; walki w terenie miejskim (CQB), walki w terenie leśnym; podstaw medycyny pola walki.     


        Chciałbym potraktować ten post jako krótkie przedstawienie wam mojej historii związanej z hobby i początek serii postów w których będę chciał was zainteresować tą tematyką oraz podzielić się z wami wiedzą którą zdobyłem ciężką pracą , wieloma kilometrami przejechanymi na kursy i godzinami ślęczenia przed ekranem w poszukiwaniu informacji. Mam nadzieję ,że sposób w jaki pisze jest przystępny a rzeczy o których mówię ciekawe i zostaną dobrze przyjęte.  

Dziękuję za przeczytanie mojego posta i zachęcam do wystawienia opinii  Stay Tuned     

Sort:  

Congratulations @severynovsky! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60569.12
ETH 2442.20
USDT 1.00
SBD 2.52