You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga!!! Ogłaszam -Konkurs „Złap Zachód Słońca” z Nagrodami ;-) Od dnia 12.07.2018 pula nagród wzrosła.

in #polish6 years ago

Nagrodę główną można wymienić na wyprawę na sam szczyt wulkanu? O to mnie zaciekawiło! 😃
Przetrę szlaki i mam nadzieję zachęcę tym samym innych do wzięcia udziału w Twoim konkursie. ;)
Wrzucam fotkę z Patong Beach w Tajlandii.
Po prostu uwielbiam tamtejsze zachody słońca. <3
Jestem ciekawa następnych zdjęć. Pokażcie trochę słońca z innych fajnych miejsc na świecie! 😉

Sort:  

Super. Fajnie że bierzesz udział w konkursie, przetarcie szlaków jest bardzo ważne i pomocne. A co do wulkanu to tak sobie pomyślałem, że skoro tu mieszkam i uwielbiam tam chodzić to chętnie zabiorę i pokaże to miejsce innym osobą i to z wielką przyjemnością.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie.

To wspaniały pomysł! :) Życzę zwycięzcy żeby Teneryfa była na jego podróżniczej liście.

Więc ja głosuje na Ciebie;-) Prawdopodobnie wygrasz.
Swoją drogą zdjęcie pobudza wyobraźnie tak że człowiek już by tam chciał być.

TAK

Dziękuję. Swoją drogą werbuję konkurencję bo jak tak może być, że tu nikt nie bierze udziału w takim konkursie?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34