Poranna niespodzianka

in #polish7 years ago

Cześć Wszystkim :)

Nie lubię poniedziałku :/ a co dopiero kiedy wychodzę do pracy rano i orientuję się że jakiś debil zdemolował Mi w nocy lusterko :/ Wpadłem na pomysł pożalenia się tu :) może dzięki steemit część kosztów się zwróci ;)

25489005_1514422215320734_1608051717_n.jpg

Mimo wszystko, miłego dnia :D w końcu niedługo Święta :D

Sort:  

To psi badyl😁😁 napewno nie chciała😂😂

pewnie nie :D ciekaw jestem co takim ludziom daje wyżywanie się na niewinnych lusterkach :/

Nie ma to jak dobrze zacząć dzień...

Oooo... tak . Od razu uznałem że porannej kawy to mi nie trzeba :D

To gnoje jakieś, dorzucę się trochę do nowego lusterka.

Dziękuje :)

Przy takich ruchliwych chodnikach lepiej chować lusterka. Chyba że się nie da... :(

z przypadkiem to nie miało wiele wspólnego, kimkolwiek był pokusił się jeszcze o kopnięcie obudowy która odpadła na trawnik :D

Też się dorzucam do naprawy :D

Dziękuje :)

Congratulations @sebaj86! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Ten sam przypadek co u mnie !!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 65292.16
ETH 2651.21
USDT 1.00
SBD 2.85