You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nowy serwis typu CouchSurfing oparty Steem? [Konkurs z nagrodami! 20SBD + gra Another World]

in #polish6 years ago

SteemSurfing, SteemSurf, D_surf

Trochę zbyt bardzo przypominają CouchSurfing, wolałbym coś bez jakichkolwiek odniesień (musiałem tego użyć tej nazwy w tytule postu gdyż bardzo ciężko było mi zwięźle stworzyć tytuł bez tego)

Rzeczony serwis powinien być prosty i minimalistyczny, zbudowany w oparciu o lekki i przyjazny interfejs.

Pełna zgoda, tym bardziej że imho CouchSurfing ma fatalny UX. Tez jestem za mininalizmem i przejrzystością.

Z tych nazw które wybrałes póki co najbardziej mi się podoba StaySteem, ale o tym będziemy rozmawiać jeszcze z @nicniezgrublem później.

depozyt w postaci SBD

Chyba nie jestem za tym. CS działa bez depozytów całkiem dobrze i tez możemy to zrobić. Być może wysłanie prośby mogłoby się wiązać z jakąś transakcją, ale myślę że nie więdzej niż 0.5 SBD

Nagrody w postaci SBD dla najlepszych hostów

Na pewno zbieralibysmy SP by wynagradzac użytkowników, dyskusyjne jeszcze jest czy wszystkich korzystających czy np. relacje z pobytów.

Dzięki wielkie za wór pomysłów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61563.75
ETH 2648.09
USDT 1.00
SBD 2.46