You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rzucam korpo i lecę do Andaluzji [PL]

in #polish6 years ago

Bardzo podobnego narzędzia używa Jordan Peterson w swoim Future Authoring. Niezwykle ciekawe. Ludzie raczej nie myślą o przyszłości w ten sposób, co jest dość zaskakujące, bo taki sposób wydaje się naturalny, gdy już się go odkryje i zastosuje...

Mam pytanie co do hiszpańskiego - jak oceniasz swoje umiejętności po tym roku na Duolingo? Czy wspomagałeś się jakąś książką, innymi materiałami? Niedawno zacząłem kurs i chcę nauczyć się podstaw, by przetrwać językowo w Ameryce Południowej. Także jestem ciekaw wszelkiego feedbacku co do kursu i innych metod.

Co do planów to powodzenia :) Zakręty życiowe bywają szalenie ciekawe.

Sort:  

Wielkie dzięki za Twój komentarz @saunter. Bardzo szanuję Jordana i jego nauki nie są mi obce, aczkolwiek o tej metodzie nie słyszałem. To poniekąd potwierdza moją opinię że wszystko jest wtórne, tworzymy tylko modyfikacje z biegiem czasu :)

Jeśli chodzi o hiszpański to nie wspomagam się ani serialami, ani książkami. Tylko DuoLingo i myślę że jestem w stanie przekazać swoje odczucia, emocje i potrzeby. Na całą resztę będę miał czas już w Hiszpanii. Jeśli masz pół roku i więcej w zapasie przed swoją podróżą, to polecam:)

Dzięki za kciuki, na pewno przed tym niepewnym etapem się przydadzą.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58334.82
ETH 2595.71
USDT 1.00
SBD 2.40