You are viewing a single comment's thread from:

RE: @noisy zaczyna daily-vloga? Odcinek: jak zacząć, tj. obróbka wideo oraz skąd brać muzykę do własnych filmów

in #polish6 years ago (edited)

Ciesze sie, ze poruszyles ten temat - rzeczywiscie jest on dosc goracy w polskiej spolecznosci. I mnie troche ubolewaja dosc dziwne kryteria upvote´owania przez dtube, jednak nie zgadzam sie z pogladem, ze na Steemie nie ma miejsca na filmy i ze to zepsuje te siec. Poki to polska scena dtubowa nie wyglad jednak (przynajmniej dla mnie) zbyt atrakcyjnie, i wychodzac z podobnych zalozen co Ty, ze moze zamiast tylko narzekac to zaczac cos dzialac i sprobowalem sciagnac tutaj dwoch swietnych tworcow filmow by MAKE D.TUBE GREAT AGAIN (lub raczej FINALLY) - Mysli uwolnione i Piotrka Ryczka aka Thumbing the Stans. Tego drugiego juz mi sie udalo ;) takze jakbys chcial kogos wspierac to podslam ;) Mysli uwolnione chyba juz maja konto, ale cos nie moga sie zabrac za publikowanie ;D Ja sam niedawno calkiem spontanicznie zadebiutowalem na d.tube choc raczej nie zamierzam regularnie tworzyc, ale sporadycznie - czemu nie. No i moze Steem-Hikers cos wrzuca :)

PS przepraszam za brak polskich znakow, nie mam tutaj polskiej klawiatury

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60255.54
ETH 2640.76
USDT 1.00
SBD 2.55