You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje delegacje zostały wycofane

in #polish6 years ago

@mmmmkkkk311 mogę tylko i wyłącznie podpisać się pod tym co @noisy napisał. Korzystam z Wise i wspieram jego głosem tagi #pl-psychologia, #pl-nauka i #pl-podroze oraz przez chwile wspierałem #pl-muzyka i działa to naprawdę rewelacyjnie i jest bardzo korzystne dla trzech stron (kuratora, delegatora głosu i autora postu).

Korzystałem z Twojej delegacji @mmmmkkkk311 przez te 2 (?) miesiące i bardzo się ciesze, że zawsze o te pare postów więcej mogłem wspierać polskich autorów. Mając tę delegację od Ciebie czułem też większą powinność by te tagi przeglądać i by dobrze spełniać swoją rolę nieoficjalnego kuratora.

Pomimo całej tej dramy, w która nie do końca chcę się mieszać, jako osoba której wcześniej zaufałeś i przekazałeś delegację zachęcam do spróbowania Wise.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54461.78
ETH 2294.45
USDT 1.00
SBD 2.28