You are viewing a single comment's thread from:

RE: Poznaj eksperta: @saunter

in #polish6 years ago

Dziękuję Ci @bowess za tak piękne opisanie mnie i mojej działalności na Steemit! Niezwykle ciepło na sercu się robi jak się czyta tak pozytywną opinię o sobie!

Co do Steem-Hikers, to wszystko wskazuje na to, że przedłużamy nasz pobyt tutaj o parę miesięcy i wyruszamy dopiero na wiosnę 2019... Ale już niedługo na tym trochę zaniedbanym profilu pojawią się nowe wpisy, stay tuned :)

Co do mojej przyszłości zawodowej - sam się zastanawiam jak to będzie. Psychologia jest moją pasją i zawsze będzie w moim sercu, ale dla mnie zawsze to było przede wszystkim dążenie do poznania świata, a konkretnie jego niezwykłej części czyli ludzkiego umysłu. Ten popęd mogę spełniać na kilka sposobów, a droga zawodowa psychologa jest tylko jednym z nich :)

Co do muzyki to rzeczywiście również moja pasja i nawet myślałem by trochę o niej popisać, ale trochę brakuje mi trochę czasu na to, a już nawet psychologię trochę zaniedbałem. W każdym razie chyba tego tagu nawet nie użyłem na Steemit, więc nie wiem czy zasługuję by otrzymać miano "eksperta" w tej dziedzinie.

Jeszcze raz dziękuję, twój post, jak i post @tomosan bardzo mnie zmotywowały do dalszej twórczości :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59322.53
ETH 2584.74
USDT 1.00
SBD 2.45