You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem - Najlepsza sieć blockchain do budowy zdecentralizowanych aplikacji!

in #polish5 years ago (edited)

Nie ma tu moim zdaniem najlepszej obecnie aplikacji: engrave. Stworzenie w oparciu o steem platformy blogowej jest strzałem w 10, oczywiście wymaga jeszcze pracy od autorów, ale mi ich blog bardzo odpowiada.
Wywalił bym za to steemit z zestawienia bo to beznadziejna aplikacja. Znacznie lepszą jest steempeak. Wartą wspomnienia jest też steeve app z algorytmem szukania dobrych treści, a nie tylko najwyżej opłacanych.

Dtube, czy mi się wydaje czy to nie ta aplikacją która troszkę oszukała steem i robi swoj blokchain? Chyba już lepszy ten drugi: dlive? No i video na steem to w ogóle imo pomyłka.

No i jest jeszcze trochę innych ciekawych aplikacji. Zwłaszcza że wprawdzie rozumiem że są one bardzo popularne ale dawać aż 3 gry do zestawienia to trochę przesada, w tym drugwars który był hmm swego rodzaju piramidą i nawet bym powiedział pewnym oszustwem na które nabrało się (trochę są sobie winni) trochę ludzi z grubszymi portfelami. Pewnie na przyszłość 3 razy się zastanawia czy zainwestować w jakiś projekt na steem. Więc można byłoby coś innego wrzucić.

Sort:  

Engrave może kiedyś. 41 użytkowników w ciągu miesiąca to trochę mało.

Dtube, czy mi się wydaje czy to nie ta aplikacją która troszkę oszukała steem i robi swoj blokchain? Chyba już lepszy ten drugi: dlive?

To dlive, którego już nie ma na Steem.

Dodałem to co ma najwięcej użytkowników...

A czyli pomyliłem nazwy ok.

No jasne, najpopularniejsze, ale właśnie takie to każdy albo prawie każdy zna :p i niekoniecznie są najlepsze czy najciekawsze, no ale ok.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68789.22
ETH 3862.34
USDT 1.00
SBD 3.66