You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ignacy Mościcki - prezydent, wynalazca

in #polish6 years ago (edited)

By post lepiej wyglądał, mógłbyś spróbować dodać na początku tekstu <div class="text-justify">, a na końcu </div> :)

W ten sposób wyjustujesz tekst, w każdej chwili możesz go z resztą modyfikować, więc zobacz sobie, czy nie wygląda twoim zdaniem tak lepiej ;)

Tymczasem jak się biorę za czytanie

Sort:  

A justowania nie stosuje się jedynie w gazetach gdzie są wąskie kolumny? Wydaje mi się, że tekstu w internecie generalnie się nie justuje. Mi osobiście lepiej czyta się teksty bez justowania.

No cóż, wolna wola. Mi się bardziej na przykład podobają teksty wyjustowane, sprawiają wrażenie bardziej uporządkowanych i są bardziej estetyczne. Wielu użytkowników sądzi podobnie jak ja, ja sam justuję teksty, a i justowane one są na przykład w większości książek.

W sieci jest faktycznie różnie, ale znowu - co kto woli :-)

Dziękuję za wskazówkę, chyba ogarnęłam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68611.07
ETH 3913.05
USDT 1.00
SBD 3.61