You are viewing a single comment's thread from:

RE: #23 Moja przygoda na Steemit

in #polish6 years ago (edited)

Ogólnie jestem bardzo zadowolona ze strony. Nie irytują mnie boty (na 300 obserwujących, zapewne co najmniej 200 to boty), mentalność użytkowników ani tzw. „cenzura” dla niektórych treści.

Mnie wciąż fascynuje i zastanawia, gdzie podziewają się te mistyczne "ocenzurowane treści", czyżby były tak dobrze cenzurowane, że nikt nigdy nie był nawet w stanie do nich dojść, czy posilić się mówiąc o cenzurze jakiegoś typu treści, przykładem? :D

Czy zawarłam tutaj całą aktywną polską społeczność? Jeśli tak, to nie zamierzałam. Chętnie przeglądam tag #polish i wybrałam 15 osób, które dla mnie tworzą tutejszą społeczność.

Zapraszamy również na chat :) Aktywność którą widzisz na polskich tagach Steemit to jedynie wierzchołek góry lodowej tego, czym polska społeczność właściwie jest i czym się zajmuje ;)

Sort:  

też nie wiem gdzie jest ta cenzura :) widziałam że ludzie często na to marudzą, choć sama tego nie rozumiem :)
chętnie zajrzę na chat!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64186.90
ETH 2759.80
USDT 1.00
SBD 2.66