You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam społeczność Steemit!

in #polish7 years ago (edited)

Świetnie Cię widzieć na Steemit Kuba, ja już czekam na pierwsze twoje teksty, życzę dobrych pomysłów i masy świetnych postów, a w razie gdybyś chciał się dowiedzieć czegoś o platformie, czy też poznać trochę naszą społeczność, zapraszam na nasz chat!

Sort:  

Dziękuję! Z pewnością będę miał pytania, bo od wczoraj mam problem z edycją i opanowywaniem markdowna:)

Tym bardziej chętnie pomogę ;D

Cześć, to mogę najpierw tutaj zadać Ci parę pytań? Pewnie mi pomożesz:)
Mam taki problem: za każdym razem, gdy już próbuję wrzucić tekst, wyskakuje taki komunikat:
,,Please remove following HTML section
Podgląd tekstu jest ok - wyświetlają się obrazki, a nagłówek, akapity i przypisy są.
Co to może być?

Widzę, że udało Ci się już uporać problemem :)

No właśnie połowicznie - dziś wrzuciłem inny tekst, który okazał się jak widać łatwiejszy w edycji:) tak więc problem aktualny, zapytam też oczywiście na czacie

To zapraszam, łatwiej będzie się porozumieć ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59628.53
ETH 2405.88
USDT 1.00
SBD 2.45