Bitconnect na chwile obecna a miało być tak pięknie

in #polish6 years ago (edited)

Screenshot_20180117-061501.png Witam wszystkich jak wiemy Bitconnect padł na ryj.....Każdy kto zainwestował w ten projekt wiązał z nim nadzieje no ale za nauke i doświadczenie sie płaciJa osobiście zainwestowałem 1500$ ale są osoby z wiekszym kapitałem współczuje wszystkim co stracili wiele.A jakie są wasze doświadczenia z BCC?

Sort:  

Wiedziałem, że tak będzie chociaż dawałem temu czemuś trochę więcej czasu ;)

Doświadczenia mam takie, że już z pół roku temu pisałem, że to scam. Jeżeli coś obiecuje 1% zysku dziennie czy ile oni tam dawali, to się lampka od razu zapala :)

Ale to nie jest scam - oni oddali ludziom pieniądze, które mieli zainwestowane a to, że ludzie zrobili dump to już ich wina.

Witam wszystkich jak wiemy Bitconnect padł na ryj.....

Dlaczego piszesz, że padł na ryj? Oni zrezygnowali z oferowania swoich usług ale oddali ludziom wszystkie zainwestowane pieniądze.

The reason for halt of lending and exchange platform has many reasons as follow:
-The continuous bad press has made community members uneasy and created a lack of confidence in the platform.
-We have received two Cease and Desist letters, one from the Texas State Securities Board, and one from the North Carolina Secretary of State Securities Division. These actions have become a hindrance for the legal continuation of the platform.
-Outside forces have performed DDos attacks on platform several times and have made it clear that these will continue. These interruptions in service have made the platform unstable and have created more panic inside the community.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64561.21
ETH 3418.15
USDT 1.00
SBD 2.57