Co się dzieje ze Steemit i polską społecznością ?

in #polish6 years ago

Witam!
Ostatnio co prawda nie mam zbyt dużo czasu by pisać za to codziennie staram się przeglądać Steemit w poszukiwaniu ciekawych rzeczy. Całkiem niedawno dostałem zaproszenie na jakieś tam Weku czy coś tam, z ciekawości tam zajrzałem i co się okazało? To taka kopia naszego blockchaina i to taka praktycznie jeden do jednego. Jest tam całkiem spora grupa twórców tagu #polish ze Steemit. I to twórców których już nie widuję na naszej platformie. Czy wszyscy zaczynają przenosić się na tą dziwną podróbkę? Mało tego zauważyłem że sporo osób z polskiej społeczności robi Power Down. Czy to cena Steem tak wszystkich przeraża?
Ej, wiem że Steemit nie jest idealny ale szkoda porzucać tyle dobrze zrobionej roboty.
Czy trzeba zacząć się martwić o istnienie Steemit? Przecież to naprawdę fajny projekt więc mam taką małą prośbę nie poddawajcie się, róbcie to dla przyjemności, żeby taki Samarek mógł sobie poczytać ciekawe rzeczy do kawki 😁
Nie dawajcie mi powodu do niepokoju😉
Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

Sort:  

Nie tak dokładnie? To normalne że powstają konkurencje a ludzie wybierają to co im pasuje najlepiej. Tak było i będzie.Rynek social mediami gna szybko do przodu i dzisiaj jest tego ponad kilka sztuk aktywnych, a jeszcze więcej czeka do startu.

Na Steemit ostatnie wydarzenia jak Fork czy chociażby teraz wypłata pieniędzy coś około 34 mln z stemita to nie wróży piękną bajkę. Natomiast kolejną kwestią jest cena, chociaż ostatnie 48 h poszło na plus 21% i pojawili się ci, co zawsze i spamują, bo cena idzie w górę. Tak jest na całym steemicie.

Jak cena w dół to nawet ciężko wrzucić spam, bo ludzie już przyzwyczajeni, że za spam więcej było. Zapominając, że na g.... social czy blogach tyrali miesiącami, żeby dostać 2 zł od reklamodawcy Google.

Ja tylko tak wspomnę, że robienie Power Down nie oznacza, że ktoś się gdzieś wybiera. Swego czasu miałem Power Down przez 2-3 tygodnie bo potrzebowałem trochę płynnych tokenów. Sam się ostatnio nieco mniej udzielam, ale nie ze względu na niższy kurs, tylko tak po prostu. Interakcje ze Steem nadrabiam przy pomocy SteemMonsters :D Wyznaję też zasadę, że lepiej pisać mniej niż pisać na siłę. Choć z drugiej strony najwyższa pora zrobić pewne statystyki, jedna osoba się chyba ze mną zgodzi ;-)

O ile nic mi do tego gdzie kto się udziela, to od strony technicznej na Weku trzeba mocno uważać :)

To prawda, Steemmonsters zdecydowanie zabiera cały wolny czas również u mnie. Nie powiem Trochę mnie uspokoiłeś😉

Posted using Partiko Android

Tak, Steem to nie tylko pisanie tekstów. Blockchain rozrasta się na różne strony.
Przypominam o weekendowym Polish Open na Steemmonsters!

Kto przeszedł na inną platformę, to poszedł - ich sprawa, mają wolny wybór i święte prawo z tego korzystać. Nikt nikogo nie trzyma nigdzie na siłę.
Co do reszty, no cóż, ostatnie wydarzenia może nie napawają optymizmem, ale nie sądzę by pozostałe osoby były tutaj lub spały z publikacjami, bo token warty jest niewiele. Mam wrażenie, że spora część ma mniej czasu niż wcześniej, stąd nieco mniej wpisów. Sama borykam się z najgorszą sesją w ciągu całego toku studiów :/ ale jak już będzie po wszystkim, wrócę ze zdwojoną mocą.

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Ja nie wyciągam żadnych wniosków i nikogo nie oskarżam. Nikomu nic nie bronię, każdy robi co chce. Jedynie nie za bardzo wierzę w podróbki a ten cały Weku jest przecież kopią Steemit i to taką jeden do jednego. Powiedziałbym, że aż za bardzo... Mi osobiście podoba się projekt Steemit i każdy traktuje go na swój sposób poważnie. Jednym chodzi o $ innym o satysfakcję i to tyle w temacie...

Posted using Partiko Android

Congratulations @samarek69! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1500 upvotes. Your next target is to reach 1750 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84