You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam Nazywają mnie Salwador... :)

in #polish6 years ago

Kurde nie spodziewałem sie że aż tyle osób zobaczy ten post :P bardzo mi miło :) szczerze to spodziewałem sie że to moje przywitanie zginie gdzieś pośród innych postów i nawet nie zostanie zauważone. Bardzo miło mi was poznac oczywiście każdego z osobna postaram sie obserwować a co moge zagwarantowac to follow dla was i vote i to na BANK :D trzymajcie sie ciepło i mam nadzieje że będziecie czasami zaglądać na ten profil :P

Sort:  

Stary jak to pójdzie w świat to dopiero zobaczysz jaki zasięg ma STEEMIT
życzę powodzenia i udanych postów ;)

Dziękuję mam nadzieje że jeszcze więcej osób zobaczy ten post a następne będą jeszcze lepsze ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51