27#Recenzje i polecane tytuły - sezon jesień część 1/2

in #polish6 years ago (edited)

               


Hej. Dziś zaprezentuje 3 anime, które zacząłem już oglądać i maja ogromny potencjał na dobry wynik.

Oczywiście z grona anime jestem obejrzeć tylko część, zatem staram się wybierać najbardziej mnie zadowalające  tytuły. Każdy pewnie ma inne standardy ( grafika - jedni nie znoszą komputerowej grafiki przy robieniu anime, muzyka czy dubbing). Przedstawie tylko ogólnie dane anime :  Sword Art Online: Alicization,  Tensei Shitara Slime Datta Ken i  Goblin Slayer.


Dobrze przechodząc do omówienia Sword Art Onlice : Alicization jest oparte szczegółowo na mandze. Nie mogłem dać sobie spokoju i chciałem zobaczyć z czego historia jest tworzona. Dla fanów i chyba nie tylko, nie trzeba przedstawiać  głównego bohatera Kirita i Asuny - jego dziewczyny oraz ich paczki. Jest to już kolejna odsłona wirtualnej rzeczywistości z gier i przeplatana z chwilami z życia. Sword Art Online jest już samą dla siebie marka i nawiązuje do głównego universum. Pierwsze dwa odcinki trzymają poziom mam nadzieję, że następne będą tylko lepsze.   (Polecane osobom obeznanymi z poprzednimi seriami)


Kolejnym tytułem godnym poświęcenia czasu jest Tensei Shitara Slime Datta Ken. Może sam tytuł dużo nie mówi to anime jest o chłopaku z korpo, który ratuje swojego kolegę z pracy przed  napastnikiem, w ten sposób umiera. Jakimś trafem trafia do świata podobnego do gry. Ciekawym rozwiązanie jest umieszczenie go w ciele - slime ( na tyle anime co oglądałem nie pamiętam takiej początkowej formy głównego bohatera). Zadowalająca jest grafika i w sumie wszystko. Jest to osobny świat i nie trzeba oglądać z jakąś poprzedzającą serią. 


Ostatnim omawianym, nie znaczy najgorszym jest Goblin Slayer. Bardzo ciekawe anime pokazuje trochę masakryczne sceny w pierwszym odcinku co może odrzucić pewna publikę. Od razu anime zyskało szanse na pretendera ( moim zdaniem) na najlepsze anime tego sezonu ( kandydatów jest kilku). Jestem po dwóch odcinkach i jestem zadowolony kreacją głównego bohatera, który trzyma się swojej zemsty na goblinach. Jak się komuś zdaje, że jak są słodkie postacie to będzie miło i przyjemnie jest w błędzie. Właśnie charakterystyczne  zachowania głównego bohatera stanowią o sile tego tytułu. Jest jednym z lepiej ocenianych anime przez użytkowników z tym sezonie jesiennym 2018 roku. Także mam takie same zdanie. ( oddzielna seria polecana dla wszystkich)


                                       Dziękuję za uwagę !!!


Źródła: https://shinden.pl/series/52934

https://shinden.pl/series/51933

https://shinden.pl/series/53156

Obrazki : ticgamesnetwork.com/multi-verse/anime/sword-art-online-alicization-gets-a-premier-date/

knowyourmeme.com/memes/subcultures/goblin-slayer

kongbakpao.com/tensei-shitara-slime-datta-ken-mobile-game-announced/

Sort:  

Nigdy nie rozumiałem tych anime :-) chiciaż Cuubaza? Ta bajka o piłce nożnej to było coś :-)

Posted using Partiko Android

Kapitan Tsubasa to jedna z najlepszych anime o piłce nożnej choć do młodych nie należy. Nic lepszego znacznie nie nakręcono.

Oj się oglądało :-)

Posted using Partiko Android

Interesujący wpis.

Ja mam sporo starszych anime do nadrobienia, a za nowościami to całkowicie nie nadążam.

Daję upvote botem MK, mimo że nie dodałeś tagu #pl-filmy. Ale chyba nikt mnie za to nie zbije :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32