You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moduł ISD1820 + głośnik 0.5W

in #polish6 years ago

No Brawo. I takie pytanko uczysz się arduino czy już trochę ogarniasz ja w Grudniu zakupiłem i zaczynam się uczyć, ale od podstaw nie mając pojęcia jak działa energia/napięcie itd. oraz nawet nie znając się na pisaniu skryptów. Udało mi się samemu napisać program do wyświetlacza LCD 2X8 wiadomo tekst lub 8 obrazków. Teraz chcę spróbować z wyświetlaczem Led 8x8 (z mikrokontrolerem) tylko coś mi nie wychodzi i nie wiem czy tak to powinno wyglądać. no chyba, że źle polutowałem płytkę :/.

Sort:  

Na razie miałem styczność tylko z LCD 16,2 z konwerterem I2C , ale ciągle uczę się działania nowych elementów "elektronicznej układanki" .

No to chyba jesteśmy na podobnym poziomie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51