You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oddział Pierwszej Pomocy Medycznej w schronie pod szpitalem im. S. Żeromskiego - co nas, na szczęście, ominęło?

in #polish6 years ago

o mamuńciu
byłam tam!!
jako mały bąk, czyli kiedy.. yyy?
wczoraj?
:)
chyba odwiedzałam swoją Babcię,
ale, że byłam tam - wiem to na pewno!
(chociaż to nie był mój rejon)

pamiętam te przedziwne wejścia,
górą lub dołem, lub od boków
(nigdy nie wiadomo którędy; czemu człowiek szpitalnie zawsze taki zagubiony?!)
i nic nie wydało mi sie wtedy wybitnie podejrzane,
czy też odwrotnie: wszystko wszędzie było jednakowe, w tej szarej rzeczywistości.

a teraz patrze na to jak na obrazy z horroru,
ewentualnie jak na kadry z filmu "Bogowie" :)
aż mi się łezka zakręciła..
czyli wczoraj tam byłam,
a dziś sie dowiaduje, że tam urządzono museum?!
to kiedy ten szpital zamknięto?!

rety, poczułam sie jak dinozaur, chyba czas do krypty.

Sort:  

Szpital działa, ma się dobrze (chyba?), a w krypcie to właśnie muzeum się mieści. Wpadaj, nakręcimy kontynuację Opowieści z krypty

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61660.23
ETH 3056.45
USDT 1.00
SBD 3.82