You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wege-spaghetti z ciecierzycą i bazylią

in #polish6 years ago

ojtam, przestańcie;
ja to uwielbiam jak facet zrobi kartofelki z koperkiem i kwaśnym mlekiem i już jestem wniebowzięta :)
proste jest piękne!

a pomidor malinowy z solą!
ot co!
(a z bazylią i tymiankiem to już w ogóle poezja :D)

Sort:  

Dobrze, że jesteś niewymagająca i tania w utrzymaniu. Jak się jeszcze nauczysz nie zasłaniać telewizora podczas meczu, będzie ideał.

@rozku jest bardzo wymagająca! a w jedzieniu, szczególnie we dwoje wcale nie o smak chodzi, o czym chyba naddatkiem jest Ci wspominać. I wyrzuć telewizor - widocznie mecze i patrzenie na troglodytów pozbawia ogłady.

Pełna racja. Ja to straszny cham jestem: jak mi kto zasłania, rzucam butelkami po piwie (upewniam się tylko, że uprzednio opróżniłem), czasem butami.
Nie jest mi łatwo być takim bydlakiem, zaręczam. Tym bardziej, że piwa nie piję i TV dawno nie mam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63476.83
ETH 3413.43
USDT 1.00
SBD 2.50