You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dżem pomidorowy z chili i goździkami

in #polish6 years ago (edited)

podziwiam oczywiście, że podziwiam! (tego słonecznika :)

tak sobie pomyślałam, że szkoda że nie znałam Twoich przepisów gdy byłam w ciąży, hahah :D
(te Twoje odjechane pomysły na połączenia różnych, czasem skrajnych smaków, byłyby wtedy idealne :)

podziwiam Twoja kreatywność i innowacyjność

Sort:  

Dzięki wielkie @rozku! Jak mi dobrze na sercu:) Twe komplementy bardzo pozytywnie wpływaja na moja działalność kulinarno-twórcza.
W ramach wyjaśnienia - komplementy każdej innej osoby maja taki sam wpływ na mnie. Niech nikt się nie czuje urażony;)

A wiesz, jak to jest z ciażami... Może będzie kolejna szansa;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64261.31
ETH 2787.80
USDT 1.00
SBD 2.66