Sort:  

Hehe :) Takie z nas dwie koleżanki ;)

z ciekawości, bo widzę tam jeszcze sporo metrażu,
planujecie jakiś mały sad kolo domu?

o jabłonce i gruszy już wiemy, wspominasz tez o innych drzewkach..
rety jakie tam można mieć pole dla wyobraźni,
jak tam będzie ładnie, gdy to wszystko wam zakwitnie ❤️

Planujemy :) Bazę mamy całkiem solidną: już teraz mamy dwie grusze, trzy jabłonie, trzy duże wiśnie i kilka mniejszych, dwie śliwki, brzoskwinię i pigwę. Mnie się marzy duuużo czereśni :) Mój mąż wynalazł ostatnio drzewa kolumnowe - czyli rosną wąskie, niezbyt wysokie, więc teoretycznie powinny być łatwiejsze przy zbieraniu owoców... Ale do sadzenia nowych drzew jeszcze trochę :) Na razie ogarniamy to, co jest :)

Ps. Wiśnie już dają czadu... Jest niesamowicie :)

IMG-20180415-WA0000.jpg

oooch, jak pięknie!
dziękuję za te fotkę.

AAaa przy okazji, bo to chyba jest odpowiedni na to moment
(czyli moment rozplanowywania przestrzennego)
podpowiem Ci kochana jeden pomysł
(z ogromną satysfakcją dla Dziecka:)

mój Syn "posadził" (czyli asystował:),
yghmm zatem: posadził Swoje Własne Drzewko (na działce moich Rodziców).

Teraz, za każdym razem gdy ich odwiedzamy, chwali sie wszystkim, ze to Jego własne Drzewko
(satysfakcja jest tym większa, ze ten gatunek mega szybko rośnie, bo to Oxytree:)

Chłopak zawsze już może powiedzieć:
"Oo, a to drzewko zasadziłem jak miałem 2 latka, O!" :D

(później juz tylko zostanie mu wybudować Dom, spłodzić własnego Syna i takietam drobiazgi, haha :))

Genialne! Kupuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60