You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

in #polish6 years ago (edited)

tak mi przykro, że Cie to spotkało,
dobrze, że dochodzisz już do siebie!

nie dalej jak wczoraj wspominałam nocne wędrówki, późne powroty do domu, samotne spacery (które notabene tak uwielbiam);
jakie to nie fair, że jesteśmy tego pozbawione;

ale świat jest teraz taki, że nawet towarzystwo chłopaka, czy męża
może nie być wystarczające :(
(patrz: sytuacja tamtego młodego małżeństwa na plaży w Rimini :((

Sort:  

Właśnie ja również uwielbiam samotne spacery. Spacer z drugą osobą jest super, natomiast podczas samotnego spaceru następuje takie wyciszenie, uspokojenie, czas na przemyślenia etc. Bardzo to lubię.

Generalnie sama nie wiem co się dzieje na tym świecie. Myślenie ludzi mnie przeraża. Ludzie traktują się jak przedmioty. Co jest mega przykre.

Taaaaaak, słyszałam o tym zdarzeniu na plaży. Przechodzą mnie dreszcze jak tylko sobie o tym przypomnę. Masakra. Teraz nie jesteś już bezpieczna we własnym domu. Smutne ale prawdziwe.

Powiedzmy, ze to była przestroga na przyszłość i dziękuję Bogu, że skończyło się tylko na utracie telefonu i poturbowaniu się.

Dziękuję za przeczytanie i komentarz :)
Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83