You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - WSPÓLNE POSZUKIWANIE TEMATÓW DO KOLEJNYCH EDYCJI #pl-kuchniakonkurs!

in #polish6 years ago
  • przemyć zieleninę, dużo zieleniny do dania dla dzieci
  • andruty po twojemu
  • orzechy i pestki - bez nich to nie to samo!
  • fasolki, strączkowe na słodko
  • gofry, placuszki na wykwintnie
  • deser z aquafaby
  • ulubiony koktail
  • kawowe inspiracje
Sort:  

Aquafaba chyba się nie sprawdzi w moim przypadku. Nie czuję blusa:( Ale punkty za pomysły! Używałaś jej w przepisach?

Wspaniała lista!Szczególnie ta kawa:) Andruty też mnie rajcuja;)

dziękuję @sweetsandbeyond!
tak, robiłam mus czekoladowy z przepisu jadlonomii,
oo ten:
http://www.jadlonomia.com/przepisy/weganski-mus-czekoladowy-idealny/

wyszedł meega!
ale jestem ciekawa czy ktoś jeszcze próbował stworzyć z aquafaby coś innego :)

Czytałam przepisy gdy tylko stała się popularna. Mego serca jednak nie skradła.

Może zrobię drugie podejście;)? Ten czekoladowy deser wyglada obłednie!

czasem trzeba spróbować kilku dań z udziałem jednego składnika,żeby się przekonać.

bezy z aquafaby próbowałaś? idealne dla vegan :)

dołączam się do pomysłu z zielenianą - przemycać ją nieraz trzeba nie tylko dla dzieci, ale i innych domowników, bardzo często uprzedzonych na 'gorzkie zielone' mężów ;)
ulubiony koktajl (mając na myśli smoothie, nie wiem czy młaaś to na myśli @rozku)?
deser z aquafaby

ale ogólnie wszystkie twoje pomysły są super :)

dziękuję kochana, Twoje tez są świetne,
bardzo praktyczne, nastawione na prawdziwe, szalone życie.
jak nie zwariować w tym pospiechu, a mimo to upichcić coś zdrowo, smacznie, tanio i szybko ("bez niani, sprzątaczki i kucharki", dobre! hahhah :)))

@rozku dzięki! no tak, przecież inaczej w życiu się nie da, musi być praktycznie. wiem, jak trudno jest pogodzić życiowe kobiece ambicje w różnych sferach, więc mam z doświadczenia dużo przemyśleń na ten temat. a sądzę, że w swoich ambicjach nie różnię się bardzo od większości kobiet ;) no sama się zaśmiałam, jak to napisałam, haha, no ale nie powiedz,że czasem się tak wydaje,że życie dałoby się tylko ogarnąć posiadając służbę? 😄dlatego ważny jest balans i organizacja (a najważniejsze priorytety!) żeby nie oszaleć w tych czasach ^^

Zapraszam Cię @rozku byś zerknęła jak potraktowałam andrut dzisiaj w kuchni.

oo, już pędzę!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63588.38
ETH 2595.97
USDT 1.00
SBD 2.81