You are viewing a single comment's thread from:

RE: Żyję... to pomyślałem, że się odezwę :)

in #polish5 years ago

@noisy, Ty żyjesz! Ty się odzywasz! :D
wiesz, myślałam o Tobie niedawno, gdy pisałam z pewnym Yutuberem (zmartwionym cenzurą na YT) zachęcając go do platformy - wysłałam mu wywiad z Tobą (wiesz który? :).
i tak się dopiero później na tym złapałam, że ciekawe: jak wiele kwestii już jest tam nieaktualnych? bo niektóre projekty zwinęły żagle, albo porobiły się inne zmiany (np. po "twardym widelcu", czy jeszcze jakieś inne, o których nie mam pojęcia);
czy np. warto tu jeszcze ściągać Youtuberów, biorąc pod uwagę informacje, że jednak filmy są tutaj po jakimś czasie usuwane?!?

ech, tak w ogóle to chyba przydałby się jakiś filmowy update.
w sumie tamten Wasz filmik to było taki materiał sztandarowy, w którym wyjaśniasz wiele Steemowych niuansów, ale na tyle przystępnym językiem, że nawet laik mógł się w tym odnaleźć.
brakuje mi czegoś takiego w przyswajalnej i aktualnej wersji

(wątpliwość:
czy w ogóle jest sens tu jeszcze kogoś ściągać, pominę taktowym milczeniem :)

Sort:  

czy w ogóle jest sens tu jeszcze kogoś ściągać, pominę taktowym milczeniem :)

to wszystko zależy tak naprawdę, jakich argumentów używasz i czego szuka osoba, którą chcesz tutaj zaprosić.

Steem ma swoje problemy i jest specyficzny, ale ma swój urok. Jeżeli uważasz, że ktoś będzie pasował do tej społeczności, wtedy odpowiedź jest prosta.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58647.58
ETH 2550.58
USDT 1.00
SBD 2.50