UFC - Gdańsk

in #polish6 years ago

Cześć !

Już jutro odbędzie się gala największej organizacji MMA w Polsce.

Wystąpi na niej moja ulubiona zawodniczka była mistrzyni KSW Karolina Kowalkiewicz (10-2-0)! Która pochodzi z mojego miasta, jest bardzo utalentowaną zawodniczką a w dodatku bardzo ładną i z dużym poczuciem humoru, nikt by nie powiedział, że to zawodniczka MMA. Ma w swoim zespole naprawdę dobrych trenerów, z jednym od przygotowania parterowego miałem nawet okazje trenować i sparować! 

Mam nadzieję, że przełamie swoją złą passę 2 przegranych i jutro Zwycięży po dobrej walce! 

Mam nadzieje, że jest tu wielu fanów sportów walki, jak i Karoliny!

Trzymajmy kciuki ! 

Sort:  

Masz liste zawodnikow na jutro? Bedzie gala w tv? Dobre info i oczywiscie za Kowalkiewicz jestem. A w niedziele moja ulubiona fighterka Ariane Lipski :-) widowiskowa,przebiegla, urocza. Oj bedzie sie dzialo! Piona!

A nawet nie zastanawiałem się, czy można za free gdzieś obejrzeć. Ja zawsze chodzę do pizzeri ze znajomymi i tam oglądam.

Dla mnie to strata czasu. płacić ponad 40zl tylko po to by zobaczyc kilka minut walki finałowej. I to jeszcze okraszone w 60% reklamą i wywiadami. bleeeee.

Znaczy, jak lubisz ten sport i się interesujesz to nie tylko walka wieczoru będzie dla Ciebie interesująca :P
Czasem walki mniej znanych zawodników są bardziej widowiskowe :)

Najlepsze rozwiązanie to paczka znajomych i każdy daje po te 5 czy 10zł. Razem się nazbiera i można oglądać :)

tak też jest dobrze :) postawiłem mały kupon na walki więc proszę trzymać kciuki ! za polaków :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61986.23
ETH 3026.15
USDT 1.00
SBD 3.75