CS:GO

in #polish7 years ago (edited)

Kolejna próba odbicia bomby udana! 

Tym razem dla odmiany w ręku AK-47 ulubiona broń terrorystów, wystarczy jeden strzał w głowę, by zabić wroga dlatego też jest chyba najpopularniejszym karabinem w tej grze :) Dla wprawionych skontrolowanie odrzutu to pestka więc można łatwo strzelać długimi seriami, jak i pojedynczymi zabójczymi pestkami w głowę 

Próbka kontroli "recoil'a" przy pierwszym fragu ładnie przeciągnięta seria i przeciwnik nie zdoła uchować się żywcem za skrzyniami :) Później trochę szczęścia dopisało, że snajper chybił strzał, a na koniec niczym koszykarz Koby Bryant idealnie zapakowany granat wprost pod przeciwnika :P 

W następnym tygodni przyjedzie do mnie mój nowy monitor, przesiadam się ze starego monitora na nowy 144 MHz. Wiele osób, z którymi rozmawiałem, są bardzo zadowoleni i widzą różnice na pierwszy rzut oka, już się nie mogę doczekać własnej opinii. 

Sort:  

Nieźle. W co innego grasz, może jakiś Steemowy pojedynek się zrobi :D

Raczej tylko w cs'a czasem jak mnie kolega namówi to w lol'a dla zabawy :) A zapomniałbym z moim bratem w fifę ! Każdy mecz to walka o honor :D tylko to u niego w domu, bo ma ps4.
A co do pojedynków jak by było coś fajnego wymyślone, to jestem za.

Chlopaki ja chetny na LoL'a jak cos. A w CSa jakby turniej był to chętnie, ale dawno nie grałem. Mam nadzieję, że skilla się nie zapomina.

Co się stało, że ta seria tak ci poszła w ziemię?

Miło, że pytasz! :) mam małe problemy sprzętowe mój stary monitor umarł śmiercią naturalną i muszę zakupić nowy. W weekend wyjeżdżam do Sopotu na szkolenie z pracy, więc na grę będę miał czas w następnym tygodniu i na pewno coś wrzucę. Pod warunkiem że zagram coś fajnego co będzie godne pochwały.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01