You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] Robert Kubica - Fenomen - część 4

in #polish7 years ago

Rewelacja, Kawal pracy i czytam to z przyjemnoscią! Jak myślisz co sprawiło że Robert osiąga takie sukcesy i że ciagle chce sie rozwijać? Myślisz że ma jakieś tajne sposoby na bycie najlepszym?

Sort:  

Od małego był blisko samochodów. Ogromny talent i tytaniczna praca. Jego marzeniem było trafić do F1. Udalo się. Wypadek to przerwał, ale ja wiem, że uda mu się wrócić. I mam nadzieję, że dostanie szansę w dobrym zespole, w dobrym samochodzie by wreszcie mógł pokazać pełnie swoich umiejętności.

Ciesze się, że się podoba. Ostatnia część miała być dzisiaj, jednak problemy prądem w moim mieście (wichura) spowodowała, ze piątka pojawi się jutro.

Od małego był blisko samochodów. Ogromny talent i tytaniczna praca. Jego marzeniem było trafić do F1.

To chyba każdy zna i jestem pewien podziwu dla niego. Bardzo mnie ciekawi, dlaczego jemu sie udalo. Co sprawilo ze on pracował, nie odpuszczał i ciągle ogarnial kolejny temat a nie jak wiekszośc rowieżników, byla przeciętna. Co myślisz?

Dlaczego akurat jemu się udało? Dostał szanse, niewielu dostaje szanse. A jak już dostal to wykorzystał to. Tyle, wg mnie. Wygrał world series by renault, dostal szanse testów w bolidzie f1 i znów to wykorzystał. Za każdym razem jak czytalem wywiady, oglądałem wyscigi to... wszyscy powtarzali jak ogromną wiedze posiada Robert. Wiedział jak ustawic bolid, by "dobrze jechał". Jego okrążenia w treningach/qualach, wyscigu były praktycznie identyczne.

Jeździł równo. Nie miał słabszych momentów.

Właśnie, ja też to ciągle słysze. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ale niewiele osob zadaje sobie pytanie: co sprawiło ze on te szanse wykorzystal? przecież takich jak on jest tysiące. Ludzi ktorzy pracują, ale najwyrazniej nie tak cieżko. On pracował z trenerami albo miał jakiś mentorów?

Nie spotkałem się z informacja, by miał jakichś trenerów, czy mentorów. Chyba po prostu i tak nie było go na to na początku stać... W mojej opinii Robert był w chuj silny psychicznie xD. Tyle. Po wypadku w Kanadzie on chciał normalnie startować w nastepnym GP. Jednak lekarze mu nie pozwolili.

To też słyszałem. Ciągle jestem zainspirowany, o nim powinni filmy robic! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58300.22
ETH 2638.09
USDT 1.00
SBD 2.44