You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jetem antysemitom i nawet nie mam wyjścia.

in #polish6 years ago

Chyba nie wiesz co oznacza termin „antysemita” skoro nie potrafisz tego słowa poprawnie napisać w prostej odmianie przez jeden z przypadków. O ile jestem w stanie zrozumieć niechęć do wypowiedzi niektórych Żydów czy nawet polityków, tak nie mam pojęcia dlaczego wyłącznie na tej podstawie określasz się antysemitą. Dysktyminujesz wszystkich Żydów? Ilu z nich poznałeś osobiście? Każdy jest wrogiem Polski?

Sort:  

Nie ja siebie tylko oni mnie. Ale podoba mi się to.
Poznałem tylko dwie żydówki. Jedna chciała zniszczyć rynek medycznej marihuany w Polsce zanim się w ogóle rozpoczął.
Wielu ludzi trafiło przez nią do więzienia. I to ludzi chorych często na raka.
W dodatku daje sobie prawo do nienawiści bez podstaw.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 63935.74
ETH 2749.19
USDT 1.00
SBD 2.65