Podróż w głąb siebie czyli konkurs pl-blog

in #polish6 years ago (edited)

@rozku gratuluje genialnego pomysłu. Pytania konkursowe bardzo proste, a jednak potrafią zastanowić i poznać lepiej samego siebie. Sam pomysł by czasem zamiast artykułu napisać zwykły blog również trafiony i zamierzam częściej go realizować :)

Utwór mojego życia to... kocham muzykę i nie potrafię wskazać jednego:

Dżem - „Wehikuł czasu”
Budka Suflera - „Sen o dolinie”
Scorpions - „Wind of change”
Pro8l3m - „Iskry”
O.S.T.R - „Mówiłaś mi”
Bob Marley „Is this love”

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to woda z cytryną. Niesamowicie prosty i genialny w swym działaniu napój. Samo zdrowie.

-Podróżowanie to dla mnie niesamowite doświadczenie życiowe i wielka nauka płynąca z każdej wycieczki gdziekolwiek. Za każdym razem ogromna fascynacja ludźmi, kulturą, tożsamością miejsca.

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę - „Chłopaki nie płaczą” Jest wiele arcydzieł kina, lecz to nie o arcydzieło chodzi w pytaniu. Mam sentyment do Cezarego Pazury i polskich komedii z jego udziałem. Scenariusz jest genialny i zabawny. Aktorzy dobrani idealnie.

-Gdy mi smutno, to słucham muzyki, leżę na leżaku w ogrodzie, czytam książki, bawię się z psem. Oglądam durne filmy na YouTube.

-Książka, która zmieniła moje życie to „Rok 1984.” Daje bardzo dużo do myślenia. W straszny sposób przedstawia wizję świata z władzą absolutną. Niby niemożliwe, a jednak budzi lęk.

-Mam ciarki, gdy słyszę dźwięk naczyń uderzających o siebie i inne nieprzyjemne dźwięki. Uwielbiam ciszę i spokój.

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez długiego snu. Mogę jechac na koniec świata, ale muszę mieć czas na sen. Uwielbiam to.

-Mój dom marzeń to mała villa z dużym salonem, luksusową kuchnią, łazienką oraz piwnicą do prodkukcji własnego piwa. Do tego kącik retro ze starym telewizorem i starymi konsolami. Dom z psem i kotem. A gdy będę chciał odpocząć od wszystkiego to domek na jakiejś nadmorskiej wyspie rodem z podróży Cejrowskiego.

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem nigdy nim nie był. Chociaż na przyjaciołach się nie zawiodłem. Pewnie dlatego mam ich tylko kilku, a kolegów całą armię.

-Mój szacunek wzbudza każdy zaradny człowiek, który uczciwie odniósł duży sukces sportowy lub finansowy. Inni często zazdroszczą, wytykają, a ja podziwiam i szanuję.

-Góry są dla mnie krainą spokoju, relaksu, miarą sukcesu i rozsądku.

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to podróże do Japonii, USA, na Islandię. No i dom z pytani wyżej :)

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak omawianie seriali paradokumentalnych przez youtubowego „Niektytego krytyka.” Oraz gdy szwagier wychodził zaspany z autobusu i zamiast chwycić się siedzenia to złapał kobietę za głowę💆‍♀️

-Najprzyjemniejszy zapach to zapach obiadu u mamy oraz Chanel Platinum Egoiste.

-Chciałbym aby ze świata zniknęło chamstwo, fanatyzm religijny i polityczny, wojna, ubóstwo, śmiertelne choroby, głupi politycy.

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to zaręczyny.

Sort:  

Chanel Platinum Egoiste - też używam :) Niezły zbieg okoliczności :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68363.69
ETH 2642.16
USDT 1.00
SBD 2.69