Moje odpowiedzi na konkurs #pl-filmy edycja 4

in #polish6 years ago
Dziś zapraszam na krótką podróż po świecie kina w ramach konkursu Konkurs #pl-filmy edycja 4.

Jaki jest Twój ulubiony film?

"Pulp Fiction" Chyba najlepsza kryminalna komedia. Ogólnie bardzo lubię Tarantino

Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?

Nie płaczę na filmach. Chyba "Zielona Mila" najbardziej mnie wzrusza.

Jaką filmową postacią chciałbyś być?

Papa Smerfem

Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?

Raczej nie przywiązuje do tego uwagi. Nie przepadam za Angeliną Jolie.

Jaki jest Twój ulubiony aktor?

Zdecydowanie Al Pacino. Rewelacyjny w każdym filmie.

Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?

"Młody papież" i "Black Mirror"

Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?

Smerfy! Kochałem i kocham nadal :)

Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?

Małgorzatę Kożuchowską w "Rodzince"

Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?

Daniel Olbrychski.

Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?

Obyczajowe i sensacyjne.

Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?

"Dirty Dancing" chociaż samego filmu nie lubię.

Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?

Tarantino.

Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?

Anna Przybylska...Zdecydowanie za wcześnie.

Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?

Chyba nie moja epoka, nie pamiętam jaki czarno-biały film oglądałem ostatnio, a nie czekajcie! Czterej Pancerni!

Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?

"50 twarzy Greya" Z tych, które widziałem. Ale na pewno są dużo gorsze filmy.

Który polski film jest według Ciebie najlepszy?

"Chłopaki nie płaczą" Oglądałem wielokrotnie i chyba mi się nie znudzi.

Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?

Policjanta z "Rodziny Zastępczej"

Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?

Ucieczka ze szpitala i końcowa scena z "Lotu nad kukułczym gniazdem"

Za co uwielbiasz kino?

Gra na emocjach, świetne sceny, wcielanie się aktorów w różne niesamowite role. Kompozycja muzyki, scenografii i wielkiej pracy włożonej w cały film.

Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali? :D

Nie jest to marnowanie czasu. A raczej pożytkowanie :)

Sort:  

Dzięki za udział w konkursie :)

Ciekawi mnie co Ci nie odpowiada w postaci nierozgarniętego posterunkowego z "Rodziny zastępczej"? :) Bo tu mnie chyba najbardziej zaskoczyłeś...

Oglądałem cały ten serial jako dziecko i po prostu w jakiś sposób zawsze mnie irytował. Ale nie potrafię powiedzieć czym. Czasem w filmach tak jest, że podświadomie za kimś nie przepadamy, coś nas denerwuje. Może właśnie to nachodzenie i gadanie bzdur :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56681.24
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 2.28