Hello ;)

in #polish6 years ago

Witam wszystkich, Mariusz jestem, mam 29 lat i jakiś czas temu dowiedziałem się o tej platformie. Pora zacząć. W końcu zawsze chciałem zacząć, hmmm ale jak zacząć? to chyba najtrudniejsze, w szczególności przełamanie się czy przerzucenie tu tego co w głowie siedzi ;)
Dobra, interesuje mnie chyba z byt wiele, ponieważ zawsze skupiałem się na zbyt wielu rzeczach, co może jest i plusem chociaż jest to również duża przeszkoda aby zostać w czymkolwiek profesjonalistą. No cóż, ważne aby próbować
Jeszcze raz witam i pozdrawiam ;)
Yoma.JPG

Sort:  

Też tak mam, zbyt wiele mnie interesuje, a zbyt mało mam czasu, żeby ogarnąć choć jedną. Życzę powodzenia.

Wzajemnie ;) To the moon!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60973.26
ETH 2366.47
USDT 1.00
SBD 2.58