Skąd się bierze strach? Czemu boisz się sam? Czemu porównujesz się ciągle do innych?

in #polish6 years ago



 

Dużo wcześniej zapowiadany, przezemnie 🎥 #film! Już jest⚡ #Dlaczego porównujemy się ciągle do #innych😓? #Dlaczego boimy się #samotności😮? Skąd ta ciągła #potrzeba bycia #lubianym😌?  W filmie znajdziesz, moje odpowiedzi na te pytania🤗  P.s Podobało się? Nie podobało się? Jestem #wdzięczny za każdą opinię! Podaj dalej, jeśli myślisz, że daję to jakąś #wartość💪.
Potrzebujesz - Inspiracji? Wiedzy? Pomocy? Chcesz pogadać?
Napisz do mnie, znajdziesz mnie również na:  Instagramie - pawel.szewczyk.pl  Facebook - Robtocotrudne  

P.s Szukałem długo i znalazłem! Moje dodaktowe źródła dochodu Poniżej linki do rejestracji.
Firmy w których mnoże i zarabiam pieniądze :)   
Rockwall Investments https://rockwall.investments/ref/pawelszewczyk  
FutureNet  szewczykzarabia.fn.xyz  
Polska giełda kryptowalut BitBay https://auth.bitbay.net/ref/robtocotrudne

 

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38