You are viewing a single comment's thread from:

RE: PRAWIDŁOWY ROZWÓJ DZIECKA 6 - 12 MSC, NIEPOKOJĄCE OBJAWY OKIEM TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO 👶

in #polish6 years ago

Witam,

postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, które są trochę atakiem w moją stronę. Zacznę od tego, że mój wpis nie uwzględnia wcześniaków czy dzieci urodzonych po terminie. Nie trzeba być terapeutą zajęciowym, aby wiedzieć, że wcześniaki są narażone znacznie bardziej na występowanie chorób, narządy nie są tak rozwinięte jak powinny być etc.
Pisałam o dzieciach, które zostały urodzone " w terminie " . Aby zwrócić uwagę na rozwój swojego dziecka. Dobrze wiesz, że nie chodzi mi o to, czy dziecko w danym miesiącu chwyta w sposób taki czy taki. Każde dziecko jest inne. Jedno będzie robić daną czynność znacznie wcześniej, drugie wręcz przeciwnie.
Chodzi mi o to, jak napisałam wyżej, jeśli w pewnym okresie życia znacznie odbiega od "Przyjętej normy" . NIE WCZEŚNIAK, powinniśmy zacząć reagować. Nie napisałam, ze jako terapeuta, będę jeździć po Polsce i pomagać dzieciom.
Skąd pewność, że dziecko urodzone we wskazanym terminie nie będzie miało takich objawów jak wyżej. Nie ma.
Pokazałam tylko, co jest złe, co powinno nas niepokoić.
Tak, wiem kiedy i jak powinna wyglądać terapia.
Nie napisałam nigdzie, że potrafię stwierdzić co danemu dziecku dolega. Nie jestem lekarzem. To też tam było napisane.
Gdybym chciała napisać o dzieciach z chorobami genetycznymi, a na ten temat mam sporą wiedzę, sądzę, że Ty też, to napisałabym artykuł z tytułem " choroby genetyczne " .
Możesz uważać, że wprowadzam czytelników w błąd, ja uważam, ze napisałam i przekazałam to, co chciałam przekazać. Pisałam o rozwoju dziecka w poszczególnych miesiącach, czego możemy się w którym miesiącu spodziewać, a brak czego powinien nas martwić. To wszystko jest zawarte wyżej. Szukający problemu, znajdą go.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64439.19
ETH 2775.41
USDT 1.00
SBD 2.64