Alfabet mojego życia - zabawa by @sisters 🙂

in #polish6 years ago

Hej! 🙂

Alfabet mojego życia to pomysł użytkownika @sisters
Pomysł ten zobaczyłam u @annaburska, który bardzo mi się spodobał 🙂😊
Postanowiłam napisać swój własny alfabet ♥
Zobaczymy co z tego wyjdzie, oprócz tego, że Ty poznasz mnie trochę lepiej, ja sama siebie RÓWNIEŻ 😊🙂

Nie będzie udawania, jaka ja to fajna nie jestem i czego ja to nie robiłam w życiu. Będzie po prostu prawdziwie ♥️

Piszę to, co jako pierwsze przychodzi mi do głowy i prawdziwie mnie opisuje 🙂😉

Więc jak, zaczynamy?

A - AUGUSTYN - Moje nazwisko 😉 Co z tym wiązane.. Przychodzi mi też do głowy postać św. Augustyna i cytat "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą" i wiele innych 😉

B - BURAKI - Moja zmora życiowa. Przez pewien okres w moim życiu jadłam buraki do każdego posiłku, piłam sok z buraków etc. Dlaczego? Walka z zaawansowaną anemią.

C - CZAPKA - uwielbiam czapki ♥ Mogę chodzić w nich cały czas! Niestety, zima powoli od nas obchodzi i będę za nimi tęsknić 😔

IMG_20180312_123333.jpg

D - DOM - Moje miejsce na ziemi ♥ Studiując w Krakowie, mieszkając w akademiku 5 dni w tygodniu, tęsknię za domem. Wracając na weekend do pracy, uwielbiam wracać do domu. Widzę rodzinę, mam swój mały kącik tylko dla siebie - mój pokój ♥

E - EDUKACJA - Moją edukację zaczęłam rok wcześniej 🙂 Do zerówki poszłam mając 5 lat. Dlaczego tak? Poszłam razem ze straszą siostrą 🙂 Wspólna ławka od zerówki, cała podstawówka i gimnazjum sportowe 🙂 wspólne 10 lat ❔ ❗ Nasze drogi rozeszły się, kiedy siostra poszła do liceum, ja do technikum. Obecnie jestem na studiach 🙂

F - FALE - moje naturalne włosy, to włosy kręcone ( po tatusiu ♥) Niestety po szpitalach, lekach etc stan moich włosów się pogorszył, część wypadła, z jednej strony się kręciły, z drugiej proste, pomiędzy nimi jeszcze sianko 🙂 Od jakiegoś czasu zaprzyjaźniłam się z prostownicą i robię fale 🙂 Przyznam się, trochę tęsknię za moimi lokami 😔

received_1532935676756279.jpeg

received_1532935230089657.jpeg

IMG_20180312_115759_500.jpg

G - GROŹNA - Znajomi często mówią mi, że jestem groźna. Raczej mój wzrok jest groźny 😂 Co poradzę, że mam takie oczka 😔

IMG_20180307_134250_613.jpg

IMG_20180312_130010.jpg

H - HAMAK - Marzę o własnym hamaku w ogrodzie ♥

I - INSTRUKCJA - Rzadko kiedy czytam instrukcję obsługi 😀 Dopiero jak coś złożę, zauważę, że jednak nie działa tak jak powinno, sięgam po nią 😁

J - JAGODY - Lubię zarówno te owoce jak i imię 😍

received_1532943353422178.jpeg

K - KAWA - Uwielbiam kawę ☕ 💘 Pijąc kawę, mam czas tylko dla siebie. Chwila wyciszenia. Nie jestem wybredna, wypiję zarówno parzoną jak i rozpuszczalną ♥

IMG_20180301_114838.jpg

received_1532948496754997.jpeg

L - LOGOPEDA - Moja trauma dzieciństwa. Od dziecka mówiono mi, że muszę chodzić do logopedy. Okazało się, że byłam tylko 2 razy w życiu ( Max) 😂 Po prostu mówię szybko, czasami niewyraźnie 😊😉

M - MIŁOŚĆ - Chyba nie wiem co to za uczucie. Mam 20 lat i nie miałam nigdy chłopaka ♥ Podobno kocha mnie rodzina... Ale czy tak jest 😁
Natomiast... Przejawiam uczucie do makijażu ♥ Lubię się malować oraz malować innych 🙂

N - NOGI - Moje parówki. Trenuję, staram się coś z nimi zrobić, a one nadal wyglądają jak kluski 😔😁😀

received_1532952346754612.jpeg

IMG_20180226_140805.jpg

O - OMLET - Uwielbiam omlet pod każdą postacią. Na słodko, słono.... ♥️

received_1294240447292471.jpeg

received_1532955233420990.jpeg

received_1532955606754286.jpeg

P - PODRÓŻE - Trenując " zawodowo" jeździłam po Polsce i poza granice naszego kraju. Trenując również zwiedzłam. Od kilku lat nigdzie się nie ruszam 😔
Moim marzeniem jest pojechać w góry 🏔 Mając tyle lat, pasuje się tam w końcu wybrać..
Oczywiście, nie chcę kończyć na samych górach.. 🙂

R - RODZINA - WSZYSTKO co mam ♥ Nie posiadam nic, oprócz rodziny. Mam 6-cioro rodzeństwa. Ja jestem siódma, najmłodsza ♥ mam dwie siostry, czterech braci ♥ Nie można tutaj pominąć moich rodziców ♥

S - SPORT - Pochodzę ze sportowej rodziny, od małego trenowałam, teraz sytuacja się zmieniła. Obecnie tylko biegam i ćwiczę dla samej siebie, żeby dobrze czuć się w swoim ciele 🙂

IMG_20180311_181910_508.jpg

IMG_20171130_205334_298.jpg

IMG_20180212_193758_281.jpg

T - TRAMWAJ - Zdecydowanie się nie lubimy😀 Albo jestem sekundę za późno i ki odjeżdża sprzed nosa, albo jest mega ścisk i nie ma czym oddychać, albo nie wiem gdzie jestem i gdzie jadę... 😔 najbardziej uwielbiam tramwaje z przesiadkami... Mmm! ♥ co tam.. Dorzucę, że wręcz kocham przesiadki na autobusy ! ♥ Tak przyznaję się, 2 rok w Krakowie, a ja nadal mam problemy z komunikacją. Może dlatego, że nigdzie nie wychodzę....

U - UŚMIECH - Coś, co zupełnie nic nas nie kosztuje, a może poprawić humor nie jednej osobie 🙂 Dodatkowym skutkiem ubocznym jest to, że wyglądamy bardziej słodko i przyjaźnie 🙂 Wtedy nawet moje grube policzki znikają na drugi plan 😂

IMG_20180311_181139.jpg

IMG_20180311_181125.jpg

IMG_20180224_162326.jpg

IMG_20180312_141612.jpg

V - VICTORIA - znaczy zwycięstwo ♥ Dodatkowo, mam na imię Wiktoria a na trzecie Weronika 🙂

W - WAKACJE - Najbardziej wyczekiwany czas przez wszystkich! Pomijając fakt, że jadę na wakacjach ciężki pracować, mam kilka dni, kiedy mogę po prostu poleniuchowac, opalać się, biegać po lesie, jeździć na łyżworolkach etc. ♥

IMG_20180312_142255.jpg

X - X - MEN - Tylko to przyszło mi do głowy 😂

Y - YYYY - Najczęściej używane słowo podczas odpowiedzi wykładowcy 😂

Z - ZDROWIE - Zdrowie jest najważniejsze! Dbajmy o nie, abyśmy mogli cieszyć się życiem jak najdłużej, a razem z nami, nasi bliscy ♥ Z tego miejsca, tak bez okazji, chciałabym życzyć Ci po prostu dużo zdrowia 😘 ♥

Koniec! ♥

Powiem tak, przy niektórych literkach przychodziło mi znacznie więcej słów, które mnie opisują. Natomiast musiałam wybrać tylko jedno. Wybierałam tak, aby była różnorodność 😊😉

Typowo Polskie znaki zostały pominięte celowo.

Mam nadzieję, że miło się czytało i oglądało ♥

Miłego dnia! 😘 ❤

Sort:  

Ciekawe czy zaproszenie Cię na dobrą kawę albo dobrego drinka graniczy z cudem.

Witam 🙂

Kawa zawsze i wszędzie! Powiem Ci pewien sekret, ale nie mów nikomu! Mam romans z kawą! ♥ Hahaha 😇

Od razu cud... 😂 Gdybyś napisał to do jakiejś mega gwiazdy na czerwonym dywanie to ok, można to tak nazwać 😂 ale do mnie? 🤔

Kto wie, świat jest taki mały, tym bardziej Kraków, którego nadal nie znam 😂

Pozdrawiam 😊

No dobra, nie pozostaje mi nic innego tylko zaprosić Cię na kawę ;) dzień wybierz Ty, godzina? Najlepiej po 19, o miejsce się nie martw, myślę, że sprosta Twoim wymaganiom.

Odważnie! Tak do nieznanej osoby 🙈

Jestem chyba za bardzo wstydliwa, żeby tak po prostu pójść z kimś, kogo nie znam, nigdy nie widziałam, nawet nie wiem jak wygląda... Pójść chociażby na kawę 🙈

Powiedzmy, że przemyślę to zaproszenie jak tylko skończy się sesja na studiach 😂 Robię wszystko, siedzę tutaj, piszę, czytam tylko się nie uczę...

Proszę wziąć pod uwagę to, że jestem mega "wstydnisiem" 🙈

Steemit to jedyny kanał komunikacji czy masz może... Discord?

Piękny uśmiech. :-)

Dziękuję bardzo :) ♥

Jesteś przepiękną kobietą, a Twoje "parówki" są niemalże idealnymi nogami :)

Jestem w szoku, że moje parówki komuś się w jakimś stopniu podobają 😀 Dziękuję ♥

Mi też się podobają :D
Sprawiasz wrażenie sympatycznej osoby .Dobrze, że tu trafiłaś :D

Dziękuję bardzo :)
Nie wiem dlaczego... Ale takie komentarze również motywują mnie do dalszej pracy nad "moimi parówkami" :D
Pozdrawiam :)

Kochana, dopiero teraz znalazłam Twój wpis! Być może dlatego, że nie było w nim tagu #pl-alfabetzycia! Super o sobie opowiedziałaś! I rzeczywiście z uśmiechem Ci do twarzy :) pozdrawiam!

Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

To były moje początki i jeszcze nie "ogarniałam" tagów :D W zasadzie.. Nadal mi to kiepsko idzie, ale powiedzmy, ze jest lpiej ! :D

Świetna zabawa !

Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam !! <3

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99