RACUCHY Z BRZOSKWINIAMI | rita food channel

in #polish6 years ago (edited)


Cześć!

Dzisiaj mam dla Was łatwy i szybki przepis na racuszki z brzoskwiniami.
Racuchy te są idealne na śniadanie, podwieczorek, kolację, albo jako prowiant na piknik lub na plażę.

Wykonanie racuchów krok po kroku pokazane jest w filmiku. Serdecznie zapraszam do oglądania.
Kto nie lubi przepisów w formie video zapraszam do czytania.

SKŁADNIKI:
👌 500 ml. mleka
👌 2 jajka
👌 2,5 szkl. mąki
👌 1 cukier waniliowy
👌 0,5 łyżeczki sody
👌 2-4 łyżki cukru
👌 2 brzoskwinie lub inne owoce
👌 cukier puder
👌 nutella wg. uznania

WYKONANIE:

  • Oddzielamy białka od żółtek.
  • Białka ubijamy na sztywną pianę.
  • Do misy miksera wlewamy 500 ml. mleka, dodajemy 2 żółtka, 2-4 łyżki cukru, 1 op. cukru waniliowego, 0,5 łyżeczki sody, 2,5 szkl. mąki. Miksujemy do dokładnego połączenia się składników.
  • 2 Brzoskwinie obieramy ze skórki , kroimy w kostkę.
  • Do ciasta dodajemy brzoskwinie, pianę z białek i delikatnie mieszamy szpatułką.
  • Smażymy z obu stron na złoty kolor.
  • Podajemy posypane cukrem pudrem lub w wersji bardzo słodkiej z posmarowaną nutellą.

SMACZNEGO!

yt.jpg
(Racuchy z brzoskwiniami posypane cukrem pudrem)
IMG_1187.jpg
(Racuchy z brzoskwiniami posmarowane nutellą i posypane cukrem pudrem)

*Uwagi:

  • Ja w filmiku dałam brzoskwinie z puszki , (bo podczas nagrywania okazało się, że ktoś z domowników świeże brzoskwinie mi zjadł hehe). Równie dobrze można wykorzystać inne owoce.
  • W razie gdyby ciasto było za luźne dosypcie mąki.
  • Filmik oraz zdjęcia są mojego autorstwa.*

MUSIC:
Artist: Nicolai Heidlas
Title: Get Up!


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Oj racuszki jak dawno ich nie jadłem. Ale mi apetytu narobiłaś. Brawo.

Bardzo smacznie wyglądają :) jeszcze nigdy nie jadłam z brzoskwiniami. Koniecznie musze wypróbować Twoj przepis!

możesz pokombinować i z innymi owocami 😉

Dzięki :) spróbuje

Kocham racuchy, pozdrawiam moją panią dietetyk chlip chlip ;)

Kocham racuchy, pozdrawiam moją panią dietetyk chlip chlip ;)

Ech.... zazwyczaj to co zakazane jest najbardziej pożądane.

Wyglądają smakowicie👌

Ulala! To dopiero "coś słodkiego"! 👌

Chylę też czoła za wideo, na prawdę fajnie się ogląda - masz dobrą dykcję, przyjemny ton głosu i sam przepis zaprezentowany świetnie. Na prawdę mi się to podoba i moim skromnym zdaniem powinnaś iść w tą stronę. Trzymam kciuki i pozdrawiam! 😉

Dziękuję, bardzo mnie to cieszy.
A w Polsce mi mówią że mam dziwny akcent 😉

Nie słuchaj takich rzeczy! Jest na prawdę fajnie! 😉

Super pomysł na racuchy z brzoskwiniami.
Ale ta filiżanka grecka jaka piękna! 😍

Z tą filiżanką to było tak : kupiłam ten zestaw filiżankowy i taką samą zastawę stołową na ślub mojej kuzynki, a że z Grecji do Polski daleka droga postanowiłam, że zastawę (bo ciężka) wyślę w paczce busem , a filiżanki spakuję do walizki i wezmę ze sobą samolotem. Efekt finalny: zastawę mi potłukli, a filiżanki zostały w domu bo o nich całkowicie zapomniałam hehe....

Z tą filiżanką to było tak : kupiłam ten zestaw filiżankowy i taką samą zastawę stołową na ślub mojej kuzynki, a że z Grecji do Polski daleka droga postanowiłam, że zastawę (bo ciężka) wyślę w paczce busem , a filiżanki spakuję do walizki i wezmę ze sobą samolotem. Efekt finalny: zastawę mi potłukli, a filiżanki zostały w domu bo o nich całkowicie zapomniałam hehe....

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62629.89
ETH 2572.37
USDT 1.00
SBD 2.74