You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polsko-grecka Wigilia w mojej polsko-greckiej rodzinie - #pl-kuchniakonkurs.

in #polish6 years ago

Też praktykuję tradycję kolacji wigilijnej w mojej greckiej rodzinie (nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej) i też co roku mama wysyła mi opłatek ;-)
Co do maku, to tak, Grecy go nie znają. Na nic tłumaczenia, że to mak spożywczy, oni twierdzą że to narkotyk i koniec.
Tak więc zamiast makowca zrobiłam ciasto amaretto z makiem i masą krówkowo - kajmakiową i nikomu nie mówiłam że jest tam mak hihi... Zjedli całe ciasto z apetytem. Dopiero po fakcie im to oznajmiłam. I co ? Zjedli. A gdyby od samego początku wiedzieli że jest tam mak, to pewnie nawet by nie ruszyli ciasta.
Przepis na te ciasto wkleję wieczorkiem, to sobie zajrzyj Ewa.

Sort:  

Ciasto wspaniałe jak zawsze Gosiu :) Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63813.23
ETH 3435.53
USDT 1.00
SBD 2.44