You are viewing a single comment's thread from:

RE: O moich jeżynach, gruszach i powidłach jeżynowo-gruszkowych - #pl-kuchniakonkurs.

in #polish6 years ago

Ewo te gruszki co masz w ogrodzie są małe, bo to jest właśnie taka odmiana, to są κοντούλες (kontules). Ja je bardzo lubię i moi klienci też bardzo je sobie chwalą.
A jeżyn to muszę Ci naprawdę pozazdrościć .
Ja wracając do Grecji będę wiozła krzaczek malin (tej późnej odmiany) i jak znajdę jeżynę to też wezmę. Skoro Ci się przyjęły i tak pięknie wyrosły to nie mam się czego obawiać hehe.
Jestem ciekawa jakie jeszcze inne skarby ukrywa Twój ogród ;)

Sort:  

Tak, te gruszki to kontules - małe ale smaczne :)

Gosiu, maliny też mi z Polski przywieziono ale się nie przyjęły :( W sumie nie chcę Cię martwić ale taka prawda... Borówka amerykańska też się nie przyjęła a tak się cieszyłam :(
Ale spróbuję jeszcze raz, nawet agrest widziałam w sprzedaży! :D

Jeżyna chorowała bardzo, przesadzałam ją kilka razy i w końcu za domem jej się spodobało, teraz jest piękna a owoce przepyszne i rozrasta się w ekspresowym tempie. Nie ma tam słońca przez cały dzień i ma wilgotną ziemię.
U mnie jest inny trochę klimat niż u Ciebie zapewne no i mam strasznie ciężką, gliniasta ziemię a to wielki problem.

Daj znać koniecznie kiedy będziesz u Teściów! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64186.90
ETH 2759.80
USDT 1.00
SBD 2.66