You are viewing a single comment's thread from:

RE: CLUBBING FINGERS, czyli słów kilka o palcach co niekoniecznie poszły w tango

in #polish7 years ago (edited)

Może kiedyś siądę, teraz przedostatni sezon, mam rację?

Od siebie polecam Opowieść Podręcznej. 10 odcinków (będzie 2 sezon), gdy odkryłem serial było już 5 - obejrzałem od razu wszystkie. Naprawdę świetny.

Sort:  

Tak, przedostatni. Naprawdę warto, trzeba tylko wytrzymać tych kilka pierwszych odcinków :)

O Opowieściach Podręcznej słyszałam, ale jakoś nie było czasu obejrzeć. W końcu wakacje to może sprawdzę co i jak :D

Ja nie mam wakacji :( Ale mam bezrobocie XD (za 2 tygodnie)

Gdybym mogła to bym wstawiła Ci zdjęcie, które widziałam dawno temu. Polacy trzymający biało-czerwoną wielką flagę z ogromnym napisem "BEZROBOTNI I SZCZĘŚLIWI" xdd

Haha :D. Mam nadzieje, że bezrobocie będzie krótko, a jak nie to... trzeba będzie więcej pisać dobrego contentu na steemicie xD. Może wyżyje z tego xD

Ktoś z wykopu podobno wyżył :). Był taki challenge.

dawidrams. Tak, wiem. Nawet zagląda na discorda :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60228.69
ETH 2428.23
USDT 1.00
SBD 2.45