You are viewing a single comment's thread from:

RE: CLUBBING FINGERS, czyli słów kilka o palcach co niekoniecznie poszły w tango

in #polish7 years ago

Co te komentarze to ja nie wiem xD. Upvote jest, follow jest. Pisz dalej, fajny content!
A z palcami pałeczkowatymi spotkałem się oglądając Dr Housa :D

Sort:  

Dzięki! :)
A Doktor House zawsze na propsie :D

Ostatnio odswieżyłem. Na razie końcówka 3 sezonu. Niedługo trochę wolnego, planuje pociągnąc dalej.

Faajnie. Ja teraz oczekuję już tylko na Grę o Tron.
P.S A propos House to szkoda tylko, że w zwykłym życiu lekarz nie ma tyle czasu na jednego pacjenta :D

A mi Gra o Tron jakoś nie przypasowała xD. Usnąłem na pierwszym odcinku :D.

Ano, ale on miał specjalne przypadki, takze wiesz.

Mnie też zniechęcił 1 odcinek GoT ale stwierdziłam, że się nie poddam. W końcu ludzie coś w tym widzą, ba, szaleją za tym. Obejrzałam więc 3 następne...i się wciągnęłam strasznie :D

Może kiedyś siądę, teraz przedostatni sezon, mam rację?

Od siebie polecam Opowieść Podręcznej. 10 odcinków (będzie 2 sezon), gdy odkryłem serial było już 5 - obejrzałem od razu wszystkie. Naprawdę świetny.

Tak, przedostatni. Naprawdę warto, trzeba tylko wytrzymać tych kilka pierwszych odcinków :)

O Opowieściach Podręcznej słyszałam, ale jakoś nie było czasu obejrzeć. W końcu wakacje to może sprawdzę co i jak :D

Ja nie mam wakacji :( Ale mam bezrobocie XD (za 2 tygodnie)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60328.18
ETH 2426.92
USDT 1.00
SBD 2.48