You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak doić STEEM na przykładzie smazur-foto

in #polish5 years ago

Konfidencka menda, szmatława kreatura, świńska morda nie poniosło cie Wojtuś? Ciekawe czy mi to w twarz powiesz jak się na Czarnowie spotkamy.

I nie wiem czemu sobie mordę wycierasz @fervi czy@astromaniak. Czy @astromaniak upvotował któryś mój post na dlike? Nie przypominam sobie, to coś się Go przyjebał. Dzieci se strofuj.

Sort:  

Cały konflikt można podsumować tak. Nie masz 50k złotych do władowania w Steem. Jakbyś miał, to byś miał wielu "przyjaciół" ;)

A jakbyś wpakował ze 100k, to nawet pisząc tekst o plagiatach ludzie by tobie dziękowali za to, że ich czytasz.

Niestety, upvotowanie nic nie kosztuje

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86