Kolejny autoplagiator na steemit - @stachu

in #polish5 years ago

Mam pamięć fotograficzną, pamiętam obrazy. Ostatnio @stachu wrzucił zdjęcie z kroplami. Przysiągłbym, że już to zdjęcie widziałem. Zacząłem wiec przeglądać jego profil. Nie myliłem się - niestety. Trafiłem trzy identyczne zdjęcia z kroplami.

mom4.jpg

Moją uwagę zwróciły też makówki, kilka razy przewijał się ten opis i znalazłem znów trzykrotnie dodane to samo zdjęcie

mom3.jpg

Im dalej przeglądałem tym więcej zdjęć które pojawiają się dwa i trzy razy na jego profilu.

mom2.jpg

mom.jpg

mom1.jpg

Nie widzę, żeby @stachu gdziekolwiek się udzielał, wrzuca tylko losowo z automatu fotki , które kilkukrotnie się powtarzają. Przykładów jak powyżej jest o wiele wiele więcej. Nie chciało mi się wszystkich kopiować. Tak jak w przypadku poprzedniego mojego odkrycia i tu takie zachowanie zostawiam Wam do przemyślenia.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z konta @stachu
https://steemit.com/@stachu

Sort:  

Niezła spostrzegawczość!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03